luni, 27 octombrie 2008

Sambata, duminica - 24-25 oct


In week-end-ul asta am fost fata cuminte si am invatzat, m-am ocupat de proiecte, m-am documentat pt ele, chestii d-astea boring... Au fost 2 motive principale pt care am facut lucrurile astea mai putin potrivite pt un week-end la Londra: 1. mi-a iesit un cos pe fatza, d-ala mare si naspa si nici prin cap nu mi-a trecut sa ies in lume defiland cu el in vant; 2. Alexandra mi-a imprumutat laptopul ei, cu internet nelimitat, si atunci m-am gandit sa caut toate lucrurile de care am nevoie pt referate, toate site-urile, toate chestiile...ca e mai bine acasa, in pat cu laptopul, decat jos la indianu la internet, intepenita pe un scaun...iar spre fericirea mea sa zicem ca duminica a mai aparut si cel de-al treilea motiv, vremea urata, ploaia, frigul si faptul ca s-a dat ceasul cu o ora in urma si se intuneca mai devreme acum.


Dar sa nu credeti ca daca am stat mai mult in casa nu am cheltuit nici bani... nici vorba... am facut o achizitie serioasa, dar de care aveam mare nevoie pt la facultate, adica mi-am luat imprimanta. De data asta o sa las misterul sa planeze si nu o sa va zic decat ca e HP, e frumoasa, e desteapta si cu ajutorul ei mi-am umplut camera cu poze. O sa va arat si voua pozele printate cu ea pt ca sunt f mandra de achizitie.


Pup si sunt sigura ca va bucurati pt mine...

Niciun comentariu: