duminică, 19 octombrie 2008

Miercuri - 8 octombrie - Noul Oyster


O zi calma, in care nu am parasit palatul, nu am facut nimic palpitant…doar o vizita la internetul din coltzul strazii, o promisiune de la indianul negru de la tejghea ca o sa-mi repare laptopul, doar ca ma roaga sa i-l aduc maine, ca atunci vine baiatul de la service… f bine…poate o sa-l faca… sper sa-l faca…si…cam atat. Nici un ban cheltuit, decat 3 lire, adica 3 ore la internet.
Si, ca veste buna pe ziua de azi, mi-a sosit Oysterul cu poza, cu care o sa am reducere de 30% la toate cheltuielile legate de transport in Londra. F bine…acum poate aflu si cum se incarca, ca am citit ca are un regim mai special, ca nu poti sa-l incarci tot de la orice magazin… o sa intru pe site si o sa aflu eu, nu-i problema

Niciun comentariu: