miercuri, 15 octombrie 2008

Miercuri - zi libera - 1 octombrie 2008


Vai…sunt groaznica…azi am dat iama in magazinul Poundland - initial am vrut doar niste ace d-alea cu gamalie mare, colorata, pe care sa le pot infige in perete, ca sa-mi pot agatza un calendar… dar vai…magazinul ala a fost groaznic… nu m-am putut abtine si mi-am luat 15 produse, fiecare la 98p. De fapt, nu prea mi-am luat mie decat niste umerase si o cutie cu agrafe de birou combinate cu ace d-alea de care vroiam eu si elastice de birou… restul au fost prostioare pt Eva, mai bine zis rechizite, ca a inceput gradinita si eu nu i-am luat nimic…asa ca acum mi-am luat revansa si i-am luat un set de carioca parfumate, o tablitza pe care se scrie cu creta, dar are forma de porcusor, i-am luat si o cutie de crete mari, groase, de scris pe asfalt, dar si un set cu 4 cutii de creta si un burete special de sters tablita, un penar si i-am mai gasit vreo 3 folii cu stick-ere, cu diverse forme, fetze zambitoare, floricele, albinutze, ca poate s-au terminat toti Tweety cu care o mai pacaleam sa fie cuminte si sa nu faca prostioare. Ma rog, bine ca ziua de azi nu a fost cu cursuri, pt ca afara este oribil, e frig, ploua, bate vantul… in afara de vizita la Poundland, de la ora 19, nu am stat decat in trening, in fata calculatorului, incercand sa ma conectez la internet, sa trimit o aplicatie online pt un card de transport cu reducere de studenti… si cam atat. Bine ca macar atat am reusit sa fac, sa aplic pt cardul Oyster 18+, cu care o sa am reducere de 30% la toate tarifele pe mijloacele de transport in comun.
Aaa…si am mai trimis un email la firma aia de publicitate, care avea nevoie de cineva pt distributia de fluturasi. Pai cum? Cand am dat fluturasii de la Herbalife nu am luat nici un ban… macar pt asta chiar o sa fiu platita. Sa vedem ce raspund astia. Poate deja s-a ocupat postul.
Asta a fost tot: net – incercari multe si nenumarate de conectare la retzeaua Smellyhead, apoi plecarea la magazin si intoarcerea acasa. Oricum, multumirea sufleteasca este f f mare, pt ca se pare ca o sa am totusi cu ce sa umplu Evei cutia pe care vreau sa i-o trimit de Craciun in tzara.
Din pacate gandurile mele nu m-au lasat deloc sa dorm noaptea si, cum stateam eu in pat, facand integrame, ca daca tot nu pot sa dorm, macar sa fac ceva constructiv, deodata aud ca se declanseaza alarma de la portita care inchide curtea din spatele casei, spre care am eu geamul. Afara ploua deja de mai mult de 24 de ore si se pare ca alarma doar se dezlipise de pe poarta si cazuse, dar oricum, m-am speriat rau de tot, sa aud sirena la ora 3 dimineatza…dup-aia chiar ca nu am mai putut sa adorm, asa ca pot sa spun ca 2 octombrie a fost Nopti Albe la Londra…

Niciun comentariu: