duminică, 19 octombrie 2008

Sambata - 4oct - Party in the house




Azi e ziua mea de facut curatenie in casa, asa m-am trezit si m-am apucat repede sa fac chestia asa, ca vroiam sa scap repede si sa ma apuc de spalat noul frigider pe care ni-l adusese Costa la usa cred ca de marti seara. Ieri seara il incercase, sa vada daca raceste bine, iar azi l-am luat la lustruit cu Elena, i-am dezlipit melcisorii de pe el, ca se urcasera, smecherii, l-am dezinfectat bine si gata… acum avem un nou frigider, mult mai incapator.
Alexandra o sa aiba invitati in seara asta doua cupluri de romani, adica un cuplu de romani si inca o prietena de-a lor, romanca, cu iubitul ei,italian, asa ca se pregateste serios cu o multime de platouri superbe, colorate, cu mezeluri de la magazinul de polonezi, care sunt destul de apropiate la gust cu cele ale noastre. A fost o seara f placuta, cu o multime de bunatati pe masa, incepand de la aperitive si terminand cu bauturile, toata lumea a fost f vesela, iar atmosfera f f agreabila. Deja se daduse si drumul la centrala si se incalzise si in casa… sau era doar efectul vinului cu Pepsi… asta nu mai stiu, ce stiu cu siguranta e ca am dormit ca un prunc pana a doua zi la pranz.

Niciun comentariu: