miercuri, 15 octombrie 2008

Duminica plicticoasa - 28 sept 2008


Azi m-am trezit tarziu, am zacut pe aici, prin casa si, desi e f f frumos afara, chiar nu am avut chef nici macar sa scot nasul pana la coltul strazii. Cred ca oboseala acumulata saptamana asta isi spune cuvantul, asa ca azi nu am facut nimic, doar am stat la masa din bucatarie si am incercat sa ma conectez la singura retea wireless moka de aici din zona: smellyhead. Din pacate laptopul meu nu ma poate ajuta cu asta, asa ca imprumut si eu cate un laptop, ba al Anei, ba al Alexandrei…dar reteaua face figuri, cand mi-e lumea mai draga, exact atunci pica si tot asa… asa ca la un moment dat ma dau batuta, inchid calculatorul si ma uit la cele 2 episoade din Crimele din Midsomer, de pe Hallmark, ca altceva nu am ce sa fac…
Maine incepe in sfarsit o saptamana noua, pe care o doresc plina de evenimente…

Niciun comentariu: