duminică, 19 octombrie 2008

Joi - 9 octombrie - Le Shuttle vs Eurostar




Azi cursul de Event Management a fost tinut tot de proful de Marketing, iar lumea deja a inceput sa comenteze. Dupa vreo 30 de minute de la inceperea cursului, ne-am trezit cu directoarea, cu d-na Patricia Berth, care, cu accentul ei de frantzuzoaica voluptoasa, ne-a spus ca e ultima oara cand d-l Barnes o sa-I mai tina locul profului de Event Management, doar ca d-l John Wilson, care trebuia sa apara inca de sapt trecuta, nu poate ajunge joia la ora 17:30 pt ca are alte angajamente, dar ca, poate ne convine sambata sau martea de dimineatza. Normal ca nu ne-a convenit, pt ca nu vine nimeni sambata la scoala, iar martzea cei de anul 3 aveau un curs de finantze…asta era exact ceea ce vroia si Patricia sa auda, asa ca ne-a linistit pe toti ca pt joia urmatoare o sa avem un nou prof la Event Management, doar ca acum sunt inca in tratative. Ok.. a aruncat bomba si a plecat… saracul prof de acum… nimeni nu-l mai asculta… era un italian, Valentini Jovanni, un tip destul de mic de inaltime, care se imbraca tot timpul intr-o pereche de blugi bleumarin, cu multe buzunare si cu o camasa neagra, deschisa la cativa nasturi de sus, cu tepi in cap, ori vopsit negru-albastrui in cap, ori asa e parul lui, si cu cercel in buza…asta nene, tot timpul vorbeste, tot timpul comenteaza… face pereche buna cu Mandy, scandalagioaica din Africa de Sud…se asezase nebunul exact langa un baiat cu figura asiatica, care toate notitzele si le scrie pe laptop, nu pe foi, ca noi. In pauza, stateam cu Milk la usa, mai vorbeam, mai comentam despre una, despre alta, iar tipul asta e cu Milk la cursurile de muzica si de Music Management… asa ca m-a intrebat si pe mine cum ma cheama, de unde sunt…bla bla… asa am aflat si eu ca el e din Olanda, ca il cheama Mikos si imi zicea ca ma vede asa, concentrata, atenta, ca imi iau notitze si ca sunt serioasa… era sa-I zic ca la fel il vad si eu pe el, doar ca eu, la nevoie, pot sa si dansez pe mese, dar pe el, cu fizicul lui, chiar nu il vad facand asa ceva. E micutz, slabutz, pricajit…vai mama lui…zici ca mananca doar miercurea si atat… ma rog, pana la urma i-am explicat ca eu nu pot sa fiu ca vacile alea de brazilience sau ca boii aia de italieni, care sa vorbeasca tot timpul si sa comenteze, ca am venit sa invat niste chestii aici si nu am de gand sa plec inapoi in tzara si sa zica profii despre mine: Doamne, bine ca a plecat si aia … din ce tzara era??? De la Dracula, de acolo… ca mare pacoste a fost… eu din pacate sunt singura reprezentanta a Romaniei la mine in grupa si chiar nu vreau sa ma fac de ras… se pare ca a fost destul de multumit de raspuns, asa ca ne-am continuat discutia cu o alta colega, din Malaga.
In rest…toate bune si frumoase. Proful vorbea la un moment dat despre alte limbi si m-a intrebat daca e adevarat ca lb romana si lb italiana sunt asemanatoare si i-am raspuns cu satisfactie ca am invatat-o in 2 luni…ma rog… pana la nivelul purtarii unei discutii cat de cat umane, nu neaparat cu gramatica pusa la punct, cu conjunctivul si conditionalul folosite correct, dar cat de cat…oricum, de multe ori ii cam inteleg pe italienii astia ce vorbesc pe aici.
Ca informatii, cursul a cuprins cam aceleasi chestii ca la cursul de marti, ca na…proful era doar un inlocuitor, nu se pricepea el la Event Management, dar totusi a incercat pe cat posibil sa faca cursul interesant si interactiv, ne-a dat un studiu de caz referitor la Salonul Auto de la Geneva si inca unul cu Le Shuttle si cu diferenta dintre el si Eurostar, adica in Le Shuttle bagi intai masina in tren si apoi tu te duci si stai pe scaun, intr-un alt compartiment, iar in Eurostar nu poti sa urci cu masina, ci doar ca simplu pasager. Pana la urma s-a inteles si diferenta dintre cele doua trenuri care circula prin Canalul Manecii…
Datorita faptului ca la et 1, chiar la noi in cladire, se desfasura o mare petrecere, tot cursul a fost bruiat de muzica si toate nasurile noastre au fost gadilate de diverse arome de mancaruri alese… asa ca…imediat cum am ajuns la mine in cartier, m-am si dus la Tesco, sa-mi iau si eu ceva bun de mancare. Am mai lasat si aici vreo 10,02 lire pe niste sunca, niste banane, salata si cam atat. Scumpa viatza la Londra, frate, nu gluma…

Niciun comentariu: