marți, 7 octombrie 2008

Sainsbury's si Superdrug








Azi e deja joi…adica Day 3… cu somnul nu am probleme, cu locurile m-am acomodat, lumea din casa e super de treaba, asa ca azi m-am autoinvitat sa merg cu fetele la un interviu, cu reprezentantul unei firme de plasament din centrul Londrei. Va dau si voua detaliile, ca cine stie cum auziti pe cineva ca vrea sa munceasca aici si nu are un punct de plecare… deci firma se numeste Marshall Agency, iar adresa de web http://www.marshallagency.co.uk/.
Ne-am trezit noi devreme, deja pe la 8 incepusem sa misunam prin casa, fetele s-au pregatit, s-au aranjat, s-au facut frumoase si am plecat spre Victoria Station, pt ca firma era prin zona. F misto totul, firma era intr-o cladire, chiar pe bulevard, in centru, la etajul 1, iar intervievatorul era portughez, tinerel, prezentabil, dar mai era in birou cu inca 2 indieni, care vorbeau non-stop la telefon, tare si cu precipitatii, si isi dadeau asa mare importanta de parca erau cel putin brokeri de pe Wall Street. Ma rog, treaba era ca firma iti gasea joburi, tu te duceai la interviu, si daca iti convenea, dupa aproximativ o saptamana ii dadeai 50 lire comision ca ti-a gasit job. Daca te duceai la job si nu-ti placea, dadeai telefon din nou aici si le spuneai ca e naspa si ca sa-ti caute altceva… si tot asa.
Din pacate, pt romani joburile de aici erau doar in domeniul Hospitality si Catering, adica e clar, baruri, cafenele, pub-uri sau cleaner in hoteluri. Altceva… nimic…
Dupa vreo 20 de minute am iesit din cladire si am simtit iar vremea capricioasa a Londrei… ploua, desi cu 20 de minute in urma, cand intrasem, era soare si frumos…Am traversat repede o straduta, eu iar eram numai cu ochii dupa autobuze si dupa masini, si dupa cat de colorata si fistichie este lumea pe strada si ne-am urcat rapid in 38, cu gandul de a ne duce spre casa noastra, sa ne mai chiombim un pic pe la Boots sau pe la Superdrug… niste supermarketuri numai cu cosmetice. Dar, autobuzul nostru si-a scurtat traseul si indianul (adica soferul) ne-a dat pe toti jos din masina pe la jumatatea drumului, fiind nevoiti sa asteptam masina urmatoare si sa taxam evident din nou.
Eh, intr-un fel a fost bine ca am avut timp vreo 5 minute sa studiez placutza din statie care cuprindea toate autobuzele care opreau acolo, dar si lista detaliata a traseelor fiecaruia dintre ele, precum si durata aproximativa a calatoriei intre diverse statii. Super misto, ca stai si te uiti daca nu cumva din punctul respectiv spre destinatia ta ajung mai multe masini, si atunci nu esti nevoit sa-l iei neaparat tot pe 38, cum era de exemplu in cazul nostru.
Sunt curioasa cand or sa apara si la noi chestii d-astea, sa vezi in fiecare statie de autobuz care sunt traseele detaliate ale tuturor masinilor care trec pe acolo… poate ca se vor destepta si baietii de la noi, de la transporturi, si vor lua masuri in viitor…cine stie?
Eh, intr-un final glorios am ajuns la noi in Dalston si prima oprire a fost intr-un centru comercial, Sainsbury’s, un fel de Gima de la noi. Am stat noi ca fetele, am admirat noi pe acolo una-alta, dar cel mai mult mi-a placut la legume, ca printre laditele de rosii, castraveti, cartofi sau morcovi, am gasit un raft plin cu ghivece cu marar, cu patrunjel, cu busuioc, cu oregano, cu menta, cu rosmarin… Asa ca n-am rezistat si mi-am luat si eu un ghiveci… cu patrunjel proaspat… super tare… chiar imi amintesc ca aveam si eu pe balcon la Bucuresti un ghiveci in care incoltisera semintele de patrunjel puse de Edy si eram amandoi f fericiti de descoperirea noastra… se pare ca nu suntem singurii, aici chestia asta cu ghivecele cu ierburi aromatice fiind o practica obisnuita.
Dupa ce am terminat cu cumparaturile ne-am mai oprit un pic si la cosmetice, un pic insemnand cel putin inca 30 de minute pt ca toate rafturile erau asa de tentante incat cu greu puteai sa faci fata si sa nu cumperi o groaza de chestii… sau macar sa le incerci… Pt femei, la Superdrug este raiul pe pamant pt ca magazinul e super mare si de cele mai multe ori gasesti tot felul de promotii, 2 la pret de 1, iei 3 platesti 2 si tot felul de chestii greu de refuzat. Eu de exemplu mi-am gasit o sticloaie enorma de acetona, de 250 ml, cu vreo 2 lire… adica super bine, daca te gandesti ca o sa-mi ajunga vreun an de zile, in ritmul in care imi fac eu unghiile.

Niciun comentariu: