joi, 23 octombrie 2008

Miercuri - 22 oct


O zi minunata…nici nu am scos nasul afara, desi a fost o zi f frumoasa. Cred ca iar am depasit limita de kg pe care o pot suporta articulatiile mele, pt ca ma dor f tare genununchii…cred ca ma apuc din nou de niste Pillates, dar ceva slow, asa, ca pt grasi…oricum, asta o sa fac incepand de maine, pt ca azi chiar nu am avut chef de nimic…am stat la bucatarie cu Ana, am jucat Spider Solitaire, m-am uitat la toate serialele de pe Hallmark, incepand cu McLeods Daughters, Judging Amy si terminand cu Crossing Jordan. Stiu ca ma invidiati, dar, sincer vorbind, imi cam lipseste actiunea de acasa, nervii de la servici, nervi pe care mi-I faceau doar anumite persoane, dar si veselia si iesitul la terasa sau restaurant in pauza de pranz, cu fetele. Azi m-am bucurat mult cand am citit un mail lung de tot pe care mi l-a trimis Ioana. Am mai aflat si eu detalii despre viata de acolo si m-am amuzat teribil. Chiar cu cateva seri inainte facusem ordine la toate pozele care se adunasera pe hard si am gasit niste poze pe care sunt sigura ca am uitat sa vi le trimit. Asa ca…pregatiti-va… cat de curand o sa primiti pozele de la inmanarea cadourilor de “Casa de Piatra” pt Cristiana si Catalina, dar si pozele de la ziua mea si din vinerea in care ne-am luat“ La revedere” pana la anu’.
Fetelor, vreau sa stiti ca nu v-am uitat, chiar daca sunt asa departe, si ca treaba cu limuzina ramane in continuare valabila, doar ca se pare ca o sa vin in 13 Septembrie sa va iau, nu in Spl.Unirii…
Va rog sa-i urati lui Micky insanatosire grabnica, ca am auzit ca s-a lovit la cap… Ioana a fost destul de zgarcita cu detaliile, deci nu m-am prins exact ce s-a intamplat, dar spuneti-i ca ma gandesc la ea, mai ales ca am o poza super haioasa cu ea, pe care imi permit sa o fac publica, pt ca stiu ca putina lume o sa-si dea seama exact despre ce si despre cine este vorba.
Va pup pe toate(stiti voi care…) si abia astept sa mai aud vesti(bune) de la voi.

PS…spuneti-mi si mie ce e aia Radio Zu, ca mi-a spus Edy ca a castigat 100 eur… eu cand am plecat erau doar Buzdugan si Morar, faceau reclama la postul asta, dar inca nu emitea…cum e? e misto?

Niciun comentariu: