joi, 9 octombrie 2008

Pt prietenii mei adevarati


Dragilor,
Inca nu mi-am reparat laptopul, dar promit ca imediat ce se va intampla acest lucru, o sa scriu un post lung de tot despre toate materiile de la scoala, despre colegi, despre prieteni, despre tot ce ma inconjoara, ca doar d-aia se numeste blogul asta Studenta la Londra, nu? Oricum, trebuie sa recunosc ca am ramas cam in urma cu povestirile, adica urmeaza sa va detaliez vizita de vineri seara din centrul Londrei, superbul Big Ben, care mi-a placut la nebunie, o sa va spun si o sa va si arat toate prostioarele pe care mi le-am cumparat din Ikea, si care mi-au facut viata mult mult mai usoara si mai frumoasa, iar apoi o sa va spun cum a fost in fiecare zi drumul spre facultate si orele, pt ca desi sunt in a 2-a saptamana de facultate, niciodata drumul nu a fost acelasi, pt ca aici bus-urile au prostul obicei de a te da jos chiar si la mijlocul drumului, tu fiind nevoit sa urci in urmatorul.
Va salut pe toti, va pup pe toti cu care obisnuiam sa ma pup si promit sa ma revansez cu mai multe poze, dar asta se va intampla doar dupa ce imi repar laptopul meu frumos, nou si handicapat, pe care am reusit sa-l distrug de tot dupa ce m-am jucat ieri cu un program de sounds pe care a trebuit sa-l dezinstalez intr-un final, pt ca toate melodiile mele se auzeau "ca la dus" sau "ca pe stadion" sau "ca pe un hol de piatra" ... in functie de optiunile pe care le-am ales eu pe RealTek si pe care nu am stiut sa le mai scot... deci ... acum laptopul meu este doar de bibelou, eu il folosesc doar sa scriu in Word diverse posturi pe care le incarc apoi la sala de net de la facultate, iar seara ma joc Spider Solitaire si Free Cell.

Cam atat... de aici, de la Londra

Bye Bye