miercuri, 22 octombrie 2008

Marti - 21 oct







Azi Eva face 3 ani si fix o luna… acum 3 ani o sarbatoream, pt ca implinea minunata varsta de…o luna…cateodata stau si ma gandesc cate s-au mai intamplat in astia 3 ani…cate dorinte implinite si cate vise devenite realitate…dar gata… sa nu incerc sa fiu ceea ce nu sunt, adica o persoana romantica si visatoare…asta nu e de mine…altora le sta mai bine rolul asta…
Vremea aici e f frumoasa, cu soare, cer senin…dar temperaturi reduse, poate un pic peste 12-15 grade. Am tot zis ca o sa-mi cumpar un termometru, ca sa stiu si eu cum sa ma imbrac, dar vad ca tot timpul reusesc sa uit…si asta numai pt ca nu il scriu pe lista de cumparaturi. Trebuie sa recunosc ca nu am facut prea multe azi…de fapt, nu am facut nimic. Pana m-am dat jos din pat, pana m-am aranjat, pana am mancat o supa si m-am uitat la tv, deja s-a facut 1. Am plecat apoi la o plimbare, dar pt ca eram f f subtire imbracata m-am oprit la Internet Café si am mai plecat de acolo abia pe la 5. Am mai dat si o raita pe la Tesco, unde am mai lasat vreo 8 lire pe 2 chifle, niste lapte, niste briose care urmeaza sa expire maine, asa ca erau la prêt redus, adica doar 59p, o punga de orez brun, ca vreau sa fac orez cu ou, cum m-a invatat thailandeza duminica, am mai luat o conserva de ciuperci, o branza Philadelphia pt dimineatza si niste bombonele in forma de dovlecel, destinate copiilor care vor veni cu Trick or Treat de Halloween, desi am totusi indoieli ca vor rezista la mine in dulap inca 10 zile fara sa ma ating eu de ele. O sa vedem… momentan, nu am mancat decat una… dar pana pe 31…oho…cat timp mai este. Aici e nebunie mare cu sarbatoarea asta…in toate magazinele gasesti o multime de masti din cauciuc, care mai de care mai infioratoare, tot felul de nebunii in forma de dovlecei, am vazut si o trusa de scobit dovleacul, in Sainsbury’s am vazut chiar o gramada mare de dovleci adevarati, tocmai buni de scobit si de facut felinare. Acum 2 saptamani i-am cumparat si eu Evei o bentitza de pus pe cap care avea 2 antene ce se terminau cu niste dovlecei in varf si i-am mai luat si o galetusa portocalie, in forma de dovlecel. Nu m-am zbatut prea mult cu cumparaturile de Halloween pt ca stiu ca la noi, in Romania, sarbatoarea asta nu se tine chiar peste tot si cred ca la Busteni nu o sa aiba mare trecere. Am ajuns acasa destul de infrigurata si vreo 2 ore doar m-am mai uitat la diverse chestii la tv, tot pe Hallmark. La un moment dat mi-am amintit ca mai am de povestit cate ceva de zilele trecute, asa ca am fugit in camera, mi-am aprins o lumanare parfumata(tot aia din Ikea, ca inca nu s-a consumat de tot…mai am jumate) si gata… m-am hotarat ca in seara asta sa nu inchid nici un ochi pana nu termin cu toate postarile vechi pt ca deja am si cateva proiecte pt la scoala si nu vreau sa le las pe toate pt ultimul moment pt ca aici o restanta costa “doar” 250 lire… va dati seama… la ASE atat costa un semestru, iar la astia doar o restanta… naspa rau. Nici prin cap nu-mi trece sa nu-mi dau toata silinta si tot interesul pt cele 4 examene mari si late pe care trb sa le trec la ESE.
Si gata…

Niciun comentariu: