duminică, 19 octombrie 2008

Sambata - 18 oct -






Ca de obicei(in ultimele 3 saptamani) m-am dat jos din pat dupa ora 12, desi eram treaza de mult, dar nu reuseam sa-mi adun totusi puterile pt a-mi introduce picioarele in papuceii mei negri si pufosi, luati din Primark acum o sapt cu doar 2,5 lire si de care sunt f f incantata. Eh, intr-un final, foamea a pus stapanire pe mine, asa ca a trebuit sa imi fac curaj, sa ma imbrac si sa ma duc si pana la Sainsbury’s, pt ca vroiam neaparat sa mananc smantana cu paine proaspata. Smantana era deja in frigider, de marti seara, de cand mi-era pofta, si o luasem din Tesco cu doar 0,87 lire, dar painea inca lipsea…asa ca mi-am pus blugii si am fugit la magazin, pt ca la ora 14:00 incepeau Crimele din Midsomer pe Hallmark si nu vroiam sa ratez episodul. Cand am vazut ce de lume era pe strada, ce cozi interminabile erau la bancomate, ce inghesuiala prin magazine…m-am gandit ca sigur nu o sa reusesc sa ma intorc la timp… dar totusi am reusit. Am avut noroc ca am nimerit o casa unde cele 2 persoane din fata mea nu au avut multe cumparaturi, asa ca la 13:50 am fost acasa.
Am vb si cu Milk si a ramas ca ne vedem maine la 12:30 in Piccadilly Circus ca sa-i arat ce avem de pregatit pt cursul de marketing, de marti si ca sa luam si lunch-ul impreuna(pt mine sigur o sa fie brunch, ca nu cred ca o sa apuc sa mananc de dimineatza). Abia astept sa vad ce mananca thailandezii pt ca nu am nici cea mai vaga idée. Din pacate, tot timpul am uitat sa vad si eu pe Wikipedia mai multe detalii despre tara asta. Pana la urma sper sa reusesc, pt.ca in afara de faptul ca thailandezele sunt experte in masaje sexuale, altceva nu stiu.
Spre dezamagirea mea, episodul de azi a fost acelasi cu cel de sapt trecuta(vb acum despre Midsomer Murders), dar m-am bucurat totusi pt ca nu reusisem sa vad si sfarsitul, asa ca in prima parte a serialului m-am ocupat de prepararea unei negrese(care a iesit absolut oribila, asa ca a trebuit sa-i fac un upgrade de frisca si cirese confiate ca sa o pot manca), iar dupa ce s-a terminat filmul terminasem si eu de gatit o craticioara cu fasole verde, asa ca am putut sa fug si eu la net si sa mai aflu si eu vestile din tara. Din pacate am fost cam dezamagita sa aflu ca lumea inca imi face socoteli, vrea sa stie cu ce bani am venit eu aici, cat am cheltuit, cat o sa mai cheltuiesc, cat o sa castig si cat o sa pierd… bla bla bla… fratilor, curiosilor…get a job si lasati-ma sa traiesc in liniste si pace, nu in stress. Cine e curios sa vada cati bani cheltuiesc e invitat sa urmareasca blogul si sa tina o evidenta exacta a cheltuielilor pe care le insir aici… iar cand ma intorc putem sa si comparam rezultatele, sa vedem daca ne-a dat la fel.
Ma rog, dupa chestia asta m-am cam enervat, asa ca m-am intors acasa, binenteles, doar dupa ce am mai cheltuit inca 14,85 lire la Tesco, pe apa plata, Bacardi, cirese confiate, ananas, zahar brun, Glade cu aroma de lacramioare, pui, morcovi, castraveti, frisca. HA! Si asta dupa ce am mai lasat si in Sainsbury’s de dimineatza inca 7,05 lire pe o bagheta proaspata, o ciocolata Cadbury, 2 conserve de fasole verde, un sos de rosii, un bidonas mic de lapte si 6 iaurturi cu fructe, low fat. Vai… ce risipitoare sunt, nu-i asa???? Asta va las pe voi sa decideti, cei care tot va ganditi la mine in fiecare zi…

Niciun comentariu: