sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Vineri - 7 nov - Prezentare proiect Trends Forecasting









Azi a fost o zi cu o incarcatura emotionala enorma... adica a fost o zi care mi-a omorat peste 100.000 de neuroni, toti decedati din cauza stess-ului. De multe ori ma gandesc ca sunt prea moale, prea ii las pe toti ratatii sa faca ce vor cu mine... iar acum ma gandesc de fapt doar la persoane de sex feminin, care mi-au tocat nervii marunt - marunt. De ce? Pai cum de ce?
Sa o luam cu inceputul: cand ne-a dat profa de Trends Forecasting sa facem proiectul, acum 3 saptamani, eram 9 persoane in clasa, asa ca ea a format 3 echipe de cate 3 persoane. Dar, intre timp, 2 persoane si-au dat seama cat de naspa e materia si s-au retras de la curs. Din acest motiv, am ramas doar 7 persoane, iar acum 2 sapt cand profa ne-a intrebat cum stam cu munca in echipa, eu i-am spus ca nu mai am cu cine sa fac echipa, ca Ayesha a vrut sa faca echipa cu secretara, adica cu Luciana, iar celelalte 4 gagici erau deja in echipe pt ca se cunosteau.

Atunci eu i-am zis ca nu am echipa, dar daca nu o deranjeaza, imi fac singura proiectul... Ahhh! de unde! Te pui cu nebuna? Nu nu... ca trebuie sa am echipa.. f bine, m-am alaturat din nou echipei initiale, Ayesha si Luciana, dar cu mai putin entuziasm ca prima data. Am simtit ca una dintre ele se credea superioara, asa ca, a doua zi dupa faza asta, m-am apucat de slide-uri, am facut vreo 30, le-am trimis si lor munca mea si am asteptat feed-back-uri.

De unde? Nici una nu a catadicsit sa raspunda. Le-am lasat in pace si mi-am vazut de proiectul cu organizarea de eveniment. Pt proiectul asta deja imi facusem partea.

Dar aseara, cand am vazut ca au trecut 2 sapt si nici una nu a adaugat nici macar un singur randuletz la prezentarea mea, am cam intrat la banuieli... pai ce puii mei? eu lucrez singura, dar nota se imparte la trei sau cum?

Din pacate Ayesha nu m-a trezit cu nici un telefon, nici un bip, nici un sms - nici in cur nu a durut-o, asa ca am dormit pana la 12. Mi-a trimis abia pe la 2 niste slide-uri cacacioase, cu mult scris, copiate de pe net, dar fara nici un detaliu, nimic... porcarii din punctul meu de vedere, ca se refereau la machiaje, pudra minerala, Dita von Teese, mizerii care nu aveau nimic de-a face cu blanurile, care erau subiectul pe care il tratam noi in proiect.
I-am zis sa apara la 4 la Computer Room... nu a catadicsit... a venit la 5:16... sincer, imi venea sa o strang de gat, si pe ea si pe secretara, ca aparuse si aia, nevinovata, cu cele 9 slideuri ale Ayeshei printate pe hartie... i-am zis ca nu am ce sa fac cu ele, ca prezentarea aia nu are titlu, nu are introducere, nu are restul slide-urilor... ea mi-a zis ca nu mai prezinta cu noi, ca nu e corect fatza de noi(ce sa zic, o apucasera mustrarile de constiinta) ... ma uitam in ochii ei mari si umezi, ca de caprioara si imi venea sa o iau de par si sa matur cu ea pe jos... incepuse cu basini d-alea ca ea a incercat sa ne contacteze, dar nu are nr meu, si ca mi-a trimis mail luni... si i-am spus ca am vazut mailul ei, dar in el scria ca ii pare rau ca nu a facut nimic la proiect pt ca a fost plecata in week-end, dar de luni pana vineri, e cale lunga nene... sa nu ma ia pe mine cu lugu-lugu ca sunt satula pana peste cap de oameni parsivi, lasi, lingusitori, mierosi doar cand au interes, ca poate ii poti ajuta cu ceva, oameni duali, fara personalitate, nulitati umane... eram f suparata si pe faptul ca mizeriile alea ale Ayeshei nu se potriveau deloc cu subiectul ales, nu vedeam nici eu nici o legatura intre blanuri si cosmetice minerale, dar ce dreaq era sa-i fac? si asa, am stat dupa curul ei, sa copieze 2 poze nenorocite cu Dita von Teese inca un sfert de ora peste ora 17:30.
Calculatorul meu mergea cu incetinitorul, nu copia ce trebuie, nu arata corect preview-ul la slide-show, nu-mi insera cum trebuie slide-urile... am zis ca innebunesc... vroiam sa le intreb pe fete cum sa punem numele prezentarii... ete cacat... cand am vazut ca secretara facuse stanga imprejur si se carase, Ayesha statea la calculator si cauta poze cu pudra minerala de la Loreal, iar eu incercam sa vad daca sunt ele de acord cu titlul ales, atunci mi-am bagat si eu picioarele, i-am inserat slide-urile Ayeshei la inceputul lucrarii, si gata... am copiat lucrarea pe stick si ne-am dus la profa.

Asta normal ca ne astepta sa prezentam noi primele. Ete puii mei, ce dreaq mai era sa fac, ca pana la urma oricum acum era prea tarziu...am inceput sa explic partile scrise de mine, Ayesha pe ale ei si dupa 20 de minute s-a terminat calvarul. Imi tremurau mainile de nervi, ca m-am lasat pe mainile astora doua, iar astea si-au bagat picioarele. Profa zicea ca vai! ce emotionata sunt... ma lasi! pana la urma i-am spus la sf orei ca eu sunt banker la baza si ca pt mine toate lucrurile astea referitoare la moda, la fashion, cum ii zic ei, la haine de firma si la designeri de lux sunt f f noi. Eu incerc sa-i prind din urma pe cei cu scoli facute prin Milano sau Paris, dar ca trebuie sa mai imi acorde putin timp.
Normal ca profa a zis ca e frumoasa prezentarea, dar ca nu este fluenta, ca unele lucruri nu au legatura cu altele... pai era eu sa-i zic care a fost treaba... ca prezentarea a fost facuta intr-o ora, prin copy/paste intre alte doua prezentari. Ca mie mi-au trebuit 7 ore ca sa fac niste slide-uri frumoase, colorate, interesante, iar celeilalte i-au trebuit 15 minute ca sa tranteasca 5 copy/paste-uri ridicole si fara nici o legatura cu subiectul... m-am abtinut pana la urma, dar chiar ca o sa fac scandal mare daca am probleme la materia asta cacacioasa din cauza ca cele 2 colege de echipa nu au inteles termenul de munca in echipa. Pe Luciana, brazilianca, a durut-o in cur, ca ea a zis de acum 3 saptamani, cand a picat cu mine in echipa la alta materie, ca ei nu-i place sa lucreze in echipa, ca ea e prea Bossy, si nu-i place... f bine, nu-ti place, spune-i dreaqului si profei si fii corecta si spune-ne si noua, astia nefericitii de la tine din echipa... nu procedezi asa: ii lasi pe aia sa faca treaba si in ziua predarii lucrarii ii anunti ca tu o sa prezinti singura... of... unii oameni sunt chiar retardati... chiar nu iau in considerare consecintele faptelor lor asupra altora.

Ma rog... bine ca s-a terminat, nu am chef sa mai scriu si despre celalalt proiect pe care l-au prezentat irlandeza si canadianca, ca a fost un kkt cu slide-uri mov, cu scris negru, de abia se distingeau literele, aliniament la stanga sau centrat pe mijloc, in loc de spatierea bloc - de la stanga la dreapta - 5 rahatisuri de poze, apoi restul aratate din Vogue, cu revista in mana, ca a zis canadianca ca e prea greu sa faca copy/paste direct in prezentare, ca dura prea mult....O puturoasa... si oricum, n-am inteles nimic din prezentare...m-am plictisit ingrozitor.

Intr-un final s-a terminat, ne-a mai dat profa cateva indicatii pretioase iar apoi am sarit in bus si am fugit acasa... dar, in bus, m-am gandit ca poate trag o fuga pana la sala, sa mai fac si eu cateva bazine... normal ca azi nu mai aveam echipamentul la mine. Doar costumul era pe mine, ca era de fapt un body negru, pe care il folosesc in loc de costum, ca ma simt f bine in el...mi-am cautat si legitimatia... o aveam si pe aia... prosoape luam de la sala, doar papuci si sampon nu aveam, dar asta nu era asa mare tragedie, ca doar nu toata lumea venea cu papucii in geanta... asa ca m-am dus la sala. Eram f f bine dispusa, ca scapasem de ambele proiecte si urma cel putin o saptamana mai linistita asa ca am inotat 35 de minute in continuu, am stat si in jacuzzi inca vreo 10, 10 si la sauna iar cand am iesit din dus si m-am dus sa ma imbrac, am avut un soc... nu numai ca nu aveam nimic de pus pe cap, ca abia iesisem de sub dus, dar nu aveam nici bluza, ca bluza mea era de fapt body-ul cel negru, care acum era ud, ca facusem baie cu el... ce naiba sa fac, ca sacoul era prea decoltat si oricum nu avea decat 3 nasturi jos, in dreptul buricului...iar am ajuns la vorba aia ca la Londra poti sa te imbraci oricum, ca nimic nu mai socheaza... mi-am luat fusta neagra, care era pe elastic si mi-am ridicat-o peste piept, ca o rochitza cu umerii goi si deasupra mi-am pus sacoul. Deasupra, peste sacou, mi-am pus paltonul si... gata... problema a fost rezolvata. Oricum, paltonul era inchis la toti nasturii, asa ca nu stia nimeni ce aveam eu pe dedesubt.
Cum am venit acasa m-am si culcat, dar nu inainte de a manca vreo 4-5 morcovi. Stati... nu va ganditi ca tin cine stie ce regim... nici gand... dar nu aveam nici o felie de paine sa-mi fac un sandwich ceva, nici o fructa ... nimic... asa ca morcovii au fost o alegere f buna.
Asta-i tot pe ziua de azi.

Bye!

PS. aparatul foto ramasese la mine de ieri, asa ca azi am facut 3 poze, fara nici o legatura intre ele si fara nici o legatura cu subiectul zilei: o punga cu ambalaje de la Mc Donalds aruncata pe treptele de la pasajul din Hyde Park Corner, printre frunzele uscate ... +... un pomisor cu frunze galbene din Angel Centre ...+... un indicator de la un semafor de aici, din Dalston, pe care scrie sa treci doar cand apare "omuletzul verde"...

Niciun comentariu: