joi, 27 noiembrie 2008

Miercuri - 26 nov - Gas card





Azi iar am risipit o mare parte din zi dormind-o... asta e! Cateodata trebuie sa recuperez si eu, iar blogul trebuie sa recunosc ca este f mare mancator de timp... dar nu-mi pare rau. Imi salta inima de fiecare data cand primesc mailuri de la voi si imi spuneti ca cititi ce fac aici, si imi urati cele bune... iar cand mai ziceti ca va e si dor de mine si ca imi duceti lipsa, atunci deja sunt intr-al noualea cer...Stiti bine ca si eu simt la fel, iar cine ma cunoaste cat de cat, stie ca nu sunt genul care sa stau sa-mi deplang solitudinea si sa ma gandesc la cai verzi pe pereti. Sunt realista si incerc sa-mi traiesc viata, ca d-aia am si luat pachetul ala cu 50 de dorinte... dar nu inseamna ca v-am uitat, ca daca va uitam, nu mai scriam nimic aici, nu?



Azi am pus pe blog, la Expunere diapozitive, pozele de la Tombola Martisorului, astfel incat colegele+colegii din UPA sa stie ca nu i-am uitat si ca ma gandesc cu drag la ei si la toate peripetiile pe care le-am trait impreuna, ca o mare familie. Chiar... fetelor, italiencelor, cum merge cu cursurile de italiana? I-am injurat noi pe cei care ne-au trimis, dar vreau sa va zic ca mie mi-a fost de mare ajutor. Nu am vorbit, dar am inteles absolut tot ce vorbesc italienii din grupa mea si pot sa va zic ca sunt ca noi... la 2-3 cuvinte apare si un Cazzo... iar cine nu stie ce inseamna, o sa-si dea seama din contex (uite, de exemplu, fotografia de mai sus se numeste Che cazzo tu bevi? - Adica ce bei?).




Cat despre ziua de azi, ce sa va spun? Am fost intai la posta ca sa trimit cateva vederi, am stat la o coada enorma, de vreo 20 de persoane, dar care a mers f rapid pt ca erau vreo 5-6 ghisee libere; apoi m-am dus la Sainsbury's - nu pt ar fi preferatul meu, ci pt ca trebuia sa incarc cartela de gaz. Aici, pt gaz ai un contoar cu card, iar pe card bagi cati bani vrei tu... stiam ca e undeva la ultima casa de marcat un punct de Pay Point unde poti sa pui banii pe card, asa ca s-a facut in casa la noi strangerea de fonduri, am pus fiecare cate 10 lire si m-am dus sa incarc cardul... am rezistat cu stoicism la asaltul de ciocolate, bomboane si alte mii de bunatati care imi faceau cu ochiul din rafturi si m-am dus direct la coada de la Pay Point.
Acum urmeaza partea cea mai tare... in fatza mea erau 2 negrese, in spatele meu deja se mai asezasera 3, iar la casa era un indian... deci eram facuta sandwich cu paine neagra si telemea... Ma rog, m-am facut ca nu observ... mi-am vazut de treaba mea... pana cand am ajuns in fata si i-am vazut mai bine moaca aluia... Doamneeee! Mare ti-e gradina!!! Avea indianul ala o fatza, de cred ca m-am facut rosie-mov-purpurie de cat m-am abtinut sa nu rad si sa fiu serioasa... Deci era tinerel, cred ca avea un pic peste 20 de ani, avea un par negru negru si slinos, cu matreatza, avea maxilarul de jos iesit in exterior, de sigur ii ploua in gura cand iesea afara intr-o zi cu ploaie, avea aparat dentar pe ambele maxilare, ca stralucea de-ti lua ochii cand vorbea (nu rad de aparat, ca si Ioana are, dar parca la ea nu se vede ca la asta - cred ca iar e vorba de contrastul alb-negru sau alb-alb in cazul Ioanei) si... tineti-va bine, avea in piept un ecuson cu numele si stiti cum il chema??? Nu o sa ghiciti nici intr-o mie de ani, asa ca va spun eu: SULAMAN. Dar lucrurile nu se opresc aici: cea mai tare faza este ca atunci cand m-am apropiat si i-am dat banii si cardul de gaz... am simtit un miros infiorator de basina... am stat eu si m-am gandit tot drumul spre casa... de unde a venit mirosul ala oribil si clocit... dar am gasit doar 3 explicatii plauzibile: ori s-a basit negresa din fata mea, ori s-a basit indianul, ori asa era mirosul indianului... altceva nu putea sa fie... sincer...



Dupa ce a terminat ala treaba mi-am luat talpasita rapid si in sfarsit am putut si eu sa rad linistita de uratul ala de Sulaman.



Ajunsa acasa, doar am mancat si eu rapid ceva si m-am dus la sala, pt ca azi trebuia sa ma evalueze iar David si sa-mi mai adauge ceva pe la exercitii... am ajuns exact la 20:00, am stat un pic la taclale, iar apoi am inceput treaba... a zis ca azi o sa lucram din greu, si asa a fost. Intai am vaslit 1500 m... am facut greseala sa ma grabesc si sa-i parcurg in vreo 9 minute, asa ca mi-a zis ca de acum incolo tot timpul sa fac la fel... apoi ne-am dus spre aparate - am facut pt spate si brate cate 3 serii a 15 ridicari de dreutati - intai mi-a pus 30kg, dar nu am putut sa le ridic... abia la 20 a fost cat de cat ok, dar imi tremurau bratele de atata efort... Sper ca peste 2 saptamani sa nu mai patesc la fel...



Iar ca ultim aparat, o porcarie cu care faci abdomene... super naspa nene... abia le-am facut... 3 serii de cate 15 si 25 de secunde pauza intre ele... dar le-am facut pana la urma



A ramas ca mai vb peste 2 saptamani sa vada cum evoluez... bine... pana si eu sunt curioasa...



Dupa ce am terminat cu sala de forta, m-am indreptat fericita spre bazin... am facut 20 ture, apoi m stat 10 minute la steeming room, apoi 5 in jacuzzi, iar am facut 20 de ture, au urmat 15 minute la sauna si gata... m-am aranjat si m-a dus spre casa.



Cand sa ies, in hol erau unii care faceau demonstratii de masuratori ale metabolismului, asa ca m-am programat si eu pt sambata dimineata, la ora 10:30. Chiar sunt curioasa ce noutati o sa aflu...o sa va tin la curent. Pt inceput doar mi-a dat nenea ala un pedometru, sa-l pun pe sold si sa-mi masoare cati pasi fac intr-o zi. Pai de la sala si pana acasa am facut 1390 de pasi...oho... e ceva nene...



Sa vedem in zilele urmatoare...



Acasa m-am ocupat doar de cautarea materialelor pt proiectul de la Marketing, pt ca proful s-a sucit, si nu-l mai vrea pe 9 decembrie, ci martea care vine, adica pe 2 decembrie... asta e... incerc sa ma conformez... dar asta se va intampla tot cu pretul unei nopti pierdute, pt ca e deja joi, ora 7:15 si inca nu m-am culcat...

Niciun comentariu: