vineri, 21 noiembrie 2008

Miercuri - 19 nov - Multe si marunte

























Daca tot am fost asa de matinala azi, am stat un pic si am admirat camera scaldata in razele soarelui de dimineatza, lucru pe care rar am avut ocazia sa-l fac, datorita faptului ca nu prea ne intersectam: eu si soarele de dimineata. Am facut cateva poze cu floricica de pe pervaz, careia ii merge ff bine, chiar daca acum are doar o singura floare deschisa; este plina de bobocei, pe care abia astept sa-i vad infloriti de Craciun...o sa fie Craciunita mea...


M-am mai sucit eu prin casa, m-am mai invartit, dar pana la urma mi-am facut curaj si m-am dus la cumparaturi, ca nu mai aveam nimic de mancare prin frigider. Am vrut sa vad si eu cum arata un Tesco mai mare, asa ca m-am documentat si am gasit unul mare de tot, undeva prin Tottenham, asa ca am luat bus-ul 67 si m-am dus spre el... doar ca nu trebuia sa-l iau pe 67, ci pe 76... asa ca dupa vreo 40 de minute de mers am vazut pe geam ca venea din directia opusa un bus (41) pe care scria ca merge in Tottenham South, adica exact unde trebuia sa merg eu... ce sa fac... m-am oprit din pozat casute si masinute, franturi din viata oamenilor de pe strada sau doar cerul senin, brazdat de linii albe lasate de avioanele cu reactie, si m-am dat jos langa statia de metrou Turnpike Lane. M-am uitat pe acolo pe harta din statie si am hotarat sa iau 41 inapoi, desi zona era f pitoreasca, cu un parc mare, plin cu artzari, exact in mijlocul intersectiei, cu casute frumoase, asezate ordonat, una lipita de cealalta... dar nu trebuia sa-mi uit scopul, ca venisem la cumparaturi in Tesco, iar apoi trebuia sa fiu la 2 la facultate, sa ma intalnesc cu colegii de echipa si sa vorbim despre proiectul cu organizarea evenimentului pt tineri. Pozele complete de azi le gasiti aici: http://picasaweb.google.com/badeanu7/LondraZona3#

Am ajuns dupa vreo 20 de minute si la Tesco... adevarat, este mare, are raioanele incepand cu produse de farmacie, haine pt toate varstele, reviste, carti, CD-uri, mancare, bautura si tot asa... dar mai are si o sectiune separata Tesco Direct, unde comanzi pe internet un produs, iar apoi ei ti-l trimit acasa contra sumei de 5£ sau poti tu sa te duci sa ti-l ridici de la magazin. Erau acolo stive intregi de reviste, groase, de ziceai ca au cel putin 2 kg fiecare, din care iti puteai alege un produs, in cazul in care nu aveai acces la internet. Era de fapt un fel de Argos, doar ca se numea Tesco, atata tot... pana si catalogul semana.


Mi-am luat ce imi trebuia si m-am carat, ca nu stau acum sa va insir toate legumele si fructele luate.


Bun... am terminat cu cumparaturile, abia am reusit sa trag dupa mine caruciorul de cumparaturi, ca de data asta nu m-am fudulit... am luat cu mine caruciorul, desi stiu ca aratam ca o mamaie, dar stiam ca vreau sa-mi cumpar multe legume si multe chestii de mancare, pt ca ma asteapta cateva saptamani f f ocupate cu proiecte si lucrari si nu vreau sa mai pierd timpul cu alergatul la magazine.



Am ajuns acasa cu bratzele tremurand de atata greutate, dar fericita ca de data asta, cand am trecut prin Stamford Hill, am reusit sa fotografiez cativa barbati d-aia imbracati in negru si cu perciunii ondulati. Am aflat ca se numesc evrei HAREDI... Despre ei, mai multe informatii sunt aici: http://www.romania-israel.com/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=256
Bine... nu am prins si perciunii, ca ala din poza e f batran, dar sunt fericita ca pot sa va arat un pic cum se plimba astia pe strada si puteti sa va faceti o idee despre ei.


Acasa nu am avut timp decat sa arunc toate alea in frigider si sa plec spre scoala la 1:35. Eram sigura ca o sa ajung tarziu, asa ca am risipit 2£, mi-am incarcat oyster-ul si am mers cu metroul, prima oara in viata mea londoneza... singura.... a fost f usor... m-am urcat la Highbury&Islington, am urmarit indicatoarele spre Victoria lane si dupa 4 statii eram la Green Park. De acolo am luat bus-ul 2 statii si gata... am reusit sa ajung la 2:12 minute, adica un record in materie de viteza. Normal ca mi-a parut rau ca m-am grabit atata, ca din 6, cati eram in grupa, nu eram decat 3, asa ca mi-am promis sa nu mai fiu asa de disperata cu punctualitatea, ca vad ca multi au probleme la capitolul asta.


Intalnirea a fost de rahat, nu am ajuns la nici o concluzie, tot proiectul este f f boring si usor de anticipat, lipseste factorul Wow cu desavarsire... nu prea ma pasioneaza, imi vine sa-i strang de gat pe astia 4-5. Pana la urma, am batut cu pumnu in catedra si le-am zis ca pe mine nu ma intereseaza, ca eu vreau la sfarsitul serii sa fie artificii, ca oricum toata ziua dedicata tinerilor este o porcarie... m-am bucurat ca inca 2 persoane au fost de acord cu mine, asa ca nu m-am simtit eu oaia cea neagra a proiectului. Un singur lucru ne-am hotarat cu totii sa-l avem: locatia evenimentului o sa fie la Hackney Community College, adica f aproape de mine; motiv pt care m-am oferit sa ma duc maine si sa vad cum sta treaba, sa vorbesc cu cineva de la secretariat, sa fac niste poze pe acolo... ce mai! munca de teren... intr-un fel, abia astept, ca e o ocazie sa mai vad si eu imprejurimile.


Dupa ce am incheiat intalnirea pe la 5 m-am indreptat spre sala de sport. Aveam abia la 7 seara intalnirea cu antrenorul, asa ca nu prea stiam cu ce sa-mi umplu timpul, ca nu vroiam nici sa fiu deja obosita la 7, cand o sa vina sa ma monitorizeze. A fost f usor de pierdut timpul intr-o librarie din Angel Square care avea reduceri. Mi-am luat o carte super misto care o sa ma ajute sa-mi decorez casa din Bucuresti, cand o sa ma intorc, STENCILLING se numeste (o metoda super usoara de a face borduri pe pereti sau de a desena diverse forme http://uk.youtube.com/watch?v=k-fSuxbCrys), apoi mi-am mai luat un set cu tatuaje false, cercel de nas, limba, buza si spranceana - tot fals si cateva strasuri pt nas - cu lipici, normal. Mi-au placut... nu stiu exact de ce le-am luat...

Si am mai gasit ceva super super misto, un pachet de carti de joc mai special, pt ca pe fiecare carte e scris cate un lucru pe care orice om ar trebui sa-l faca macar o data in viata, pt a se considera o persoana implinita. Despre astea o sa va scriu mai multe intr-o postare viitoare, ca sunt f f f misto. Eu mi-am notat lucrurile pe care le-am facut si nu sunt decat 20 din alea 50 scrise pe carti, dar e unul cu " sa tii o tarantula in palma" pe care sigur nu o sa reusesc sa-l fac sau " sa inoti cu delfinii" - asta nu e imposibil, doar ca momentan pare cam indepartata clipa in care se va intampla asta.

Dupa ce am parasit libraria, am fugit la sala - normal ca David nu era acolo... si nici nu a aparut vreo 40 de minute - abia cand m-am indreptat spre iesire, dupa cele 18 minute pe eliptica aia nenorocita si inca 18 pe bicicleta, a aparut si el si mi-a spus ca l-a retinut seful lui.. bla bla... am vorbit putin, a ramas sa ne mai vedem miercurea urmatoare, iar apoi m-am carat. In drumul spre casa era langa mine o tanti inalta, blonda, dragutza foc, care avea un catzel ce semana cu ala flocosul din Familia Bundy. Am intrat cu ea in vorba, am aflat ca il cheama Daro, ca e o corcitura de vreo 3 rase (sheepdog + le-am uitat pe celelalte doua), ca are 14 ani, dar nu are nici o problema de sanatate - doar ca e surd.. in rest, e un catzel fericit.


F plina ziua de azi... nu mai sunt buna de nimic... mi s-a facut in sfarsit somn, asa ca m-am culcat devreme...sa vedem maine cum o sa fie, ca am la treabaaaa...

Niciun comentariu: