vineri, 28 noiembrie 2008

joi - 27 nov - www.niemierko.com




Stiti voi ca e vorba aia: Planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ... se vede ca e o zicala veche, pt ca acum ar fi ceva de genul: Shopping list-ul de acasa nu se potriveste cu cel din mall... dar, in linii mari, tot aia e...

Asa am fost si eu azi: mi-am facut azi noapte planul ca azi sa ajung neaparat la cateva hoteluri din preajma pt ca pe 17 decembrie, exact de ziua ei, sora mea vine in vizita si vreau sa-i gasesc cea mai misto camera... apoi, dupa ce as fi aranjat cu rezervarea la hotel, m-as fi dus la depozitul de parfumuri FM sa-mi iau si eu cateva materiale promotionale englezesti si cateva parfumuri, un gel de dus... chestii d-astea... iar apoi, dupa cum au hotarat aseara colegii din echipa, urma sa ajung la 3 la facultate, sa stabilim ultimele detalii ale proiectului pt Juan... urma apoi la 5:30 sa inceapa cursul, iar dupa terminarea acestuia, adica la 20:30, trebuia sa ma duc cu Milk in Hyde Park sa-i arat cum se bea vinul fiert...

Din pacate, din toate astea nu am dus la bun sfarsit decat partea cu intalnirea cu colegii de echipa la 3 si cursul lui Juan, pt ca restul se vor face alta data... adica maine, sper.

Dar, am si o veste buna (pt mine): m-au sunat azi de la facultate sa-mi spuna ca am un interviu pt internship, marti, la ora 12... din pacate, eram asa de adormita incat nu am inteles si numele companiei, dar stiu sigur ca nu era Il Bottacio, adica compania de la parterul facultatii. Ma rog... m-am culcat la loc, pt ca Valeria mi-a spus ca imi trimite si pe email detaliile... Dupa 30 de minute m-am trezit si m-am dus si la facultate, m-am intalnit cu colegii de echipa, care ma tot roaga sa fac partea mea de lucrare, adica serviciile de catering pt evenimentul pe care il organizam si care va avea 10.000 de invitati... ati innebunit? de unde sa stiu eu cat mananca 10.000 de oameni nehaliti? Ma rog, ii dau eu de cap pana la urma...mai naspa e ca trebuie neaparat sa fie mancare organica dom'le... asa ca trebuie sa caut si un furnizor capabil sa aduca mancare pt 10.000 de oameni... Cred totusi ca Izabel s-a cam aruncat prea departe cu nr asta asa de mare de vizitatori... nu stiu ce sa zic... daca zice Juan ceva de rau... cred ca o strang de gat, ca ea a calculat ca vor veni 1000 de persoane/ora, deci daca evenimentul va dura 12 ore, s-a gandit totusi ca 10.000 ajung.. bineee... sa nu fie prea multi...
A urmat apoi cursul lui Juan, de data asta ne-a vorbit despre evenimente cu grad mare de risc, adica meciuri de fotbal, festivaluri si concerte de muzica rock... in general locuri in care se aduna f f multi oameni. Iar la sfarsitul cursului ne-a pus un filmuletz de 20 de minute f f interesant, il aveti si voi aici, daca vreti sa auziti mai multe despre reciclare, despre poluarea industriala si despre cat de mici suntem noi, oamenii: http://www.storyofstuff.com/downloads.html.

Ajunsa acasa am mancat rapid ceva si m-am apucat de amaratele astea de proiecte, ca apoi sa ma pot odihni si eu linisitita, ca d-aia nu pot sa dorm, ca imi stau astea pe creieri. Eram totusi un pic nerabdatoare sa vad cum se numeste firma pe care mi-au gasit-o cei de la facultate sa-mi fac internship-ul... numele nu-mi spune nimic www.niemierko.com/, dar cand am intrat pe site mi-au dat lacrimile... de vis... absolut splendid... deja ma gandesc ca trebuie sa-mi cumpar o rochita serioasa, ca nu poti sa te duci acolo, asa, oricum... deci sambata ma duc la shopping, n-am ce face... trebuie sa fiu prezentabila... abia astept sa vad cum o sa fie marti la interviu, pt ca se prea poate ca astia sa fie tare scortosi... o sa va povestesc mai multe marti...

Azi o sa fiu succinta, pt ca nu am multe detalii sa va dau, dar asa, de incheiere, va las sa savurati videoclipul lui Beyonce, Single Ladies, parodiat de Justin Timberlake si un barbat gras, hidos, imbracat in costum negru, mulat... de diva...


In rest... sanatate si virtute!

Niciun comentariu: