luni, 24 noiembrie 2008

Duminica - 23 nov - Proiect pt Marketing communication of special events




Deci... trezirea a fost relativ devreme... sau destul de tarziu... in functie de fiecare... cum vreti s-o luati. Azi a fost misto la sala pt ca nu m-am dus singura, ci au venit cu mine si Costa si Alexandra. Azi am mers prima data cu o masina mica, cu volanul pe partea dreapta... a fost misto, dar ne-am invartit mai mult de 10 minute pe diverse stradutze din jurul salii ca sa gasim un loc de parcare... asta a fost naspa...

La sala am dat toti trei cei mai bun din noi - am facut eliptica - 18 minute, apoi bicicleta - la fel, apoi ei au si vaslit, timp in care eu am facut abdomene... iar apoi ne-am dus pe la aparate si ne-am distrat pe la fiecare, incercand sa facem ce scria pe fiecare ca face... asa ca ne-am lucrat si picioarele, pulpele, si pe interior, si pe exterior, si gambele, si bratele, si abdomenele... una peste alta, le-am incercat pe majoritatea...Cand ne-am plictisit, ne-am dus la piscina, unde am reusit sa fac chiar 48 de bazine, doar ca intai am facut 20, apoi am stat 10 minute la sauna, apoi am mai facut 20, am mai stat 10 minute la steeming room, iar apoi au mai urmat inca 8... si gata, ca ce-i mult strica...

Dupa ce am venit acasa m-am apucat in sfarsit de referat... de data asta nu mai aveam nici o scuza, trebuia sa-l fac... si l-am facut... site-ul de la FM a fost de un real ajutor, nu am plagiat nimic, doar m-am inspirat... asa ca am avut ocazia sa ma si inscriu la urmatoarea conferinta a distribuitorilor FM, ce va avea loc pe 6 decembrie, la ora 1.... abia astept sa vad ce mai invatz de acolo...


Proiectul a iesit ok - sunt multumita de rezultatul final, doar ca l-am terminat abia la 7 dimineata... si nu mai avea rost sa ma si culc...nu-i asa???

Niciun comentariu: