luni, 10 noiembrie 2008

Duminica - 9 nov - Sobo


M-am trezit tarziu, astfel incat lectia de aqua gym am ratat-o, dar asta nu m-a impiedicat sa ma duc totusi la bazin pe la 1 pm si sa ma intorc abia pe la 5:30 seara.

Am facut 40 bazine - stil broasca si 4 bazine pe spate, cu o pluta in bratze, doar cu ajutorul picioarelor. Sunt absolut cracanata de atata efort, dar multumita de progrese...

La intoarcerea spre casa, pt ca ma dureau picioarele si vroiam sa ajung cat mai repede la casutza mea, am luat-o pe scurtatura, pe drumul care ma duce in spatele bloculetzului meu, nu pe strada principala... si mi s-a dovedit inca o data ca si Londra e un oras la fel ca orice alt oras, cu bunele si relele lui... am vazut nene un ditamai sobolanul, mare cat o jumatate de pisica, mort, intins langa o bordura. Nu am avut aparatul cu mine, sa-i fac si o poza, asa ca trebuie sa ma credeti pe cuvant. Asa ca iar mi s-a facut dor de casa mea de la Bucuresti, nu neaparat ca as avea sobolani acolo, dar am inteles din nou ca aici nu curge lapte si miere, ci au si ei, londonezii, problemele lor... la fel ca si noi: saracie, tiganie, mizerie, gunoaie, vagabontzeala, betivaneala sau curvasareala si depravare... deci peste tot este la fel....


Bye!

Niciun comentariu: