vineri, 14 noiembrie 2008

Joi - 13 nov - o comedie australiana stupida - Kath & Kim


Nenorocitul de indian tot face pe ocupatul, iar eu tot nu am internet... sincer, toata chestia asta cu indianul idiot si cu laptopul meu drag, dar imposibil de pacalit cu programe piratate, ma face sa devin f rasista si sa urasc tot miliardul de indieni din lume, in special pe cei din jurul meu. Stiu ca nu e frumos, ca e bine sa-i iubesti pe toti semenii tai, dar sincer, unii chiar nu merita nici macar o vorba buna, ce sa mai vb de iubire...

Asa ca sunt tot la facultate, deci si aceasta postare nu va avea poze si nici prea multe detalii, pt ca aici chiar nu ma simt chiar asa de confortabil incat sa pot sa scriu ca de obicei, postari lungi, detaliate, inspirate. Aici sunt inca 18 computere, tot atatia studenti, unii vb la mobil, altii intre ei... iar pt munca de creatie ai nevoie de liniste, de pace, sa poti sa-ti amintesti detalii, sa vizualizezi scene...

Pe scurt, ziua de ieri nu a fost prea palpitanta. O zi obisnuita, in care bus-ul 38 m-a oprit iar cu o statie inainte de statia in care vroiam eu sa cobor, deci iar am asteptat un alt bus, care m-a lasat mai departe decat trebuia sa ma lase... si tot asa. Cand am ajuns in sfarsit la facultate, am ascultat si ultimele 3 echipe care si-au prezentat proiectele pt Event Management... nu m-am chinuit sa le mai fac si poze ca eram deja satula de atatea proiecte. Oricum, nimeni din echipa mea nu era, Milk e inca bolnava, Mikos, habar n-am unde e si ce face, iar Paloma ... chiar nu ma intereseaza persoana.
Asa ca m-am prefacut si eu preocupata, atenta, dar de fapt doar stateam cu pixul in gura si ma uitam in gol, ca nici nu stiu ce au prezentat aia acolo... eu ma gandeam la Eva, ce mai face? cum se descurca la gradi? cat i-a mai crescut parul? si mie ce mult mi-a crescut parul! si ce ma enerveaza, ca stau cate 15 min la dus doar sa-l spal, apoi sa-l dau cu balsam, apoi sa-l clatesc, apoi sa-l usuc, apoi sa-l prind... ahh...mi- e dor sa am parul scurt si cred ca o sa rezolv asta cat de curand, dar intai mai trebuie sa slabesc cateva kg, ca nu vreau sa mi se vada o ceafa d-aia de bulgar... sau de bebelus, cu cute de sunculitza adunate pe ceafa...

Si uite asa, trecand de la un gand la altul, de la o idee la alta... s-a terminat si ora. Ne-a dat proful o noua tema, adica tema finala si ne-a zis ca trb sa facem echipe mai mari, de 5-6 persoane. Vorbisem cu Milk mai devreme si propusese sa ne cuplam cu Izabela si Maria Giulia, asa ca i-am urmat sfatul si m-am aliat cu fetele. Bine... iar o sa fie un moment dificil, pt ca pe Paloma nu am mai inclus-o in noua echipa... sper sa nu se supere... dar si daca se supara... aici am invatzat sa mi se falfaie... dar nu asa...usor... ci falfait d-ala in stil barbar...Adica e clar ca nu trebuie sa ai mila pt puturosi si nici intelegere pt prosti. Gata! Schimbam foiaia! Ce atata mila pt sentimentele unora? Ce sa zic? Ca si cu mine se comporta toata lumea numai cu manusi, ca nu cumva sa ma supar sau sa ma simt jignita! Numai nene! Gata cu blandetea! Esti puturoasa! Valea! Ca nu o sa mai stau iar eu o saptamana noapte de noapte in fatza computerului ca sa fac un proiect la care trebuiau sa munceasca de fapt 4 persoane... Nuuuu! La proiectul asta o sa fac eu pe comoda si pe ocupata si o sa-i las pe ceilalti 5 sa-si bata capul! Asta e o promisiune solemna!

Si, terminand cu formarea echipelor si cu scoala pe ziua de azi, m-am dus la sala. Mi-am facut cele 15 minute pe chestia aia care pare ca simuleaza schiatul, m-am crucit cand am vazut ca pulsul deja ajunsese pe la 181, dar m-am tinut tare si am terminat... Au urmat apoi 3 minute in care viteza era mai redusa, iar apoi m-am dus la bicicleta. Am mai pedalat si acolo inca 15 minute si 2 minute de calmare a muschilor... si ... cand sa ma duc la bazin, tocmai se anuntau ca mai erau doar 5 minute pana la ora 10:30, cand piscina se inchidea... asa ca am renuntat la inot pt seara respectiva. Oricum, de la atata efort si bluza si pantalonii de trening erau fleasca, asa ca sunt totusi multumita de mine.

Ajunsa acasa am dat drumul la tv si m-am apucat sa decupez articolele interesante din cele 15 ziare pe care le pastrasem, ca trebuie sa-mi fac un dosar cu articole de moda pt nebuna de vineri, la Trends Forecasting. Doar ca m-am oprit un pic din decupaje si citit ziare pt ca m-am uitat la o comedie f f stupida, Kath and Kim... va las si voua un link cu un episod, daca sunteti curiosi
http://uk.youtube.com/watch?v=rQGiKIfMNdU si o parodie haioasa cu actorii:
E un serial australian, care ridiculizeaza relatia dintre o mama si fata ei de 20 de ani, genul acela de pustoaica mereu nemultumita, mai face misto si de clasa de mijloc din societatea australiana care traieste in suburbiile orasului Victoria... glumele sunt f f haioase, personajele sunt f f f haioase... seamana un pic cu serialul ala al nostru La Bloc, cu Nelu si Costel... cred ca de aici s-au inspirat romanasii nostri...

Eh... v-am zis ieri si vesti rele, azi v-am zis si despre comedii tampitzele dar haioase si relaxante... a venit si timpul sa va zic ...
Bye bye

Un comentariu:

otalescu spunea...

confuzie totala...
imi aminteam ca ne-am intalnit intr-o zi pe strada si aveai o fetita ... apoiu am intrat pe blog si nu am vazut nici o referninta...apoi m-am gandit ca probabil a fost o halucinatie de-a mea sau ca m-am intalnit cu cineva care semana foarte tare cu tine si care la randul lui m-a confundat cu altcineva cunoscut, am inghitit galusca gogonata si am trecut mai departe fara sa indraznesc sa te intreb ce s-a intamplat cu fetita pe care am vazut-o pe strada...
acum am regasit-o...si ma bucur...exista!! si e foarte frumoasa
ce nu intreleg in continuare este...ce face ana-maria tomescu in pijama in peisaj???
asta asa doar de curiozitate
in rest va pupo pe toate cu mica si cu mare si ma bucur sa va regasesc