duminică, 9 noiembrie 2008

Sambata - 8 noiembrie - Sf.Mihail & Gavril - de care mi-am amintit abia seara tarziu





Normal ca nici macar nu stiam in ce zi suntem azi, pt ca aici, asa departe si fara nici un sarbatorit in casa, chiar ca nu ne-a atras nimeni atentia asupra faptului ca azi e sarbatoare ... bine ca nu am spalat nici o rufa macar...
Abia seara tarziu, vorbind cu Edy pe mess, am realizat ce zi este, asa ca am inceput urarile... oricum e vorba aia, mai bine mai tarziu decat niciodata... asa ca fac uz de ea si urez La multi ani! nasilor nostri de cununie, precum si colegilor si prietenilor care se sarbatoresc azi.

Poza este cu manastirea cu hramul lui Mihai si Gavril, din insula Thassos, in Grecia (absolut oribil... va rog sa nu va duceti ca e pacat de bani... bani aruncati pe Tamisa...:) normal ca glumeam).
In afara de treaba asta cu sf.Mihai si Gavril, aici viata curge linistit... o sambata absolut normala, cu nimic mai speciala decat altele. M-am trezit pe la 7:15 pt ca la 8:45 incepea cursul de inot...mai bine zis, era un fel de Swimming Club, alcatuit din 4 femei, la care m-am alaturat si eu. Pai m-am gandit ca daca tot dau atatia bani, sa imi perfectionez si eu un pic tehnica, nu?
Am ajuns tocmai la timp, asa ca am facut cunostinta cu profa, Sarah, iar apoi am pus-o in tema cu faptul ca eu nu ma inteleg f bine cu apa care vrea sa-mi intre in nas, asa ca daca vreun exercitiu implica chestia asta, atunci eu o sa zic pas. Bine ca nu a fost cazul, ca mai mult ne punea sa facem ture de bazin, ne cronometra, ne spunea la fiecare in parte cum sa facem mai bine, cum sa tinem mainile, cu degetele unite, varfurile picioarelor intinse, dar nu incordate, picioarele lipite... chestii d-astea tehnice. A fost bine...s-a terminat dupa 45 de minute, adica la 9:30, dar eu nu eram chiar obosita.
Sarah mi-a spus ca am facut 40 de bazine, un bazin are 20 m, deci am parcurs aproximativ 800 m... hmm... sunt f mandra de mine...a ramas sa ne vedem din nou peste 2 saptamani, timp in care mi-a spus sa-mi continui exercitiile si sa-mi notez intr-un carnetel cate bazine fac zilnic, asa ca abia astept sa-mi compar rezultatele.
Dupa ce am teminat cu inotul, m-am odihnit un pic in jacuzzi, iar apoi am facut si cu cursul de aqua gym, pt ca era predat tot de ea. A fost misto de tot... de data asta am fost mai multe, dar media de varsta tot depasea 55-56 de ani, ca din 10 femei, cate eram in bazin, doar eu si cu inca o tipa, creatza, eram mai sub 30... in rest, din nou urmeaza o replica prin care le admir pe femeile astea, ca sunt sigura ca au si ele job, familie, copii, mancare de facut sau ordine in casa... si totusi, isi gasesc timp sa vina si la sala sambata de dimineatza... doar pt ele...
Dupa ce s-a terminat si cursul de aqua gym, deja ma dureau genunchii ingrozitor, asa ca m-am tarat usor la vestiare, m-am imbracat si m-am carat acasa tarash....Cat asteptam eu bus-ul spre casa mi-am dat seama ca nu mai am prea multe chestii de mancat in frigider, asa ca doar am traversat strada si am intrat la Tesco. A fost super super misto, nu neaparat pt ca era mai mare decat ala de la mine din cartier, ci pt. ca la iesire trebuia sa-mi trec singura produsele peste cititorul de bare, sa-mi pun produsele in pungi, sa platesc si sa-mi iau chitanta. Nu era nici o vanzatoare, ci doar un ecran pe care era o tanti desenata, ca in jocurile alea pe computer, care se facea ca e de fapt de la casa de marcat, dar de fapt iti faceai singur treaba. Erau pe langa noi si niste supraveghetori, ca se tot blocau prostiile alea, dar in principiu, mi-am dat seama ca e destul de naspa sa stai toata ziua si sa treci produse prin fatza unei linii de laser.
A fost misto la intoarcere, ca eram in bus, cu 2 mari pungi, una cu echipamentul de la sala, alta cu prostioarele de la Tesco...era destul de aglomerat, ca se facuse deja 12, asa ca am prins un singur loc liber, loc pe care mi-am pus sacosele, iar eu stateam in picioare, langa ele si ma uitam pe geam. Si am vazut o scena f haioasa cand o vezi din exterior si f enervanta daca tu esti protagonistul. Era o masina break, un Ford, parca, iar in ea erau tatal, un negru pe la 37-39 de ani si 2 copii: baietelul avea vreo 7-8 ani si statea pe locul din stanga soferului, in fatza, iar exact in spatele soferului, era o fetitza, normal, tot negresa, pe la 5-6 ani, cu coditze impletite in cap... o scumpete, ma gandeam eu... dar deodata... o vad ca deschide guritza si incepe sa urleeeeee... tareeeee.... tare de tot... saracu' ta-su... noroc ca era oprit la semafor, ca s-a intors si s-a zis ceva, dar maimutzica tot urla, cat o tineau plamanii... se certa cu ala mic din fatza, nu stiu exact ce vroia si ce se petrecea acolo, dar stiu ca era mare mare scandal acolo, in masina... o vedeam pe maimutza cum deschide gura si racneste, cum piticu' din fatza isi acopera urechile cu mainile, cum negroteiul-sef se tot intorcea la aia mica din spate... Circ, nene.... circoteca in adevaratul sens al cuvantului. Slava Domnului ca s-a dat verde si ne-am pus in miscare, ca cine stie cat urma sa mai dureze haosul in masina respectiva...
Dupa ce am ajuns acasa, ziua s-a scurs repede, cu cautari pe net pt diversele lucrari pe care le mai am de predat, asta pt ca mi-am jurat ca nu le mai las niciodata pe ultimul moment, apoi am mai vb si cu Edy, iar seara am mancat pesti prinsi de tatal si fratele Alexandrei la Dover. Si gata... a trecut si sambata asta...

Niciun comentariu: