luni, 24 noiembrie 2008

Sambata - 22 nov - Aqua gym + culcat devreme





M-am trezit devreme pt ca la 8:45 incepea Swimming Club-ul de sambata dimineata si nu vroiam sa-l ratez. Normal ca am intarziat 10 minute, dar eu oricum nu stiu sa inot cum inoata restul lumii, asa ca nu a fost mare tragedie. Azi, spre diferenta de intalnirea de acum 2 saptamani, erau deja 11 persoane programate, asa ca era inghesuiala si stropeala maxima... dar, m-am descurcat onorabil, am tras de mine cat am putut, profa m-a laudat... asa ca mi-a crescut inima...

Dupa cele 45 de minute, m-am relaxat 8-9 minute in jacuzzi si am facut si cursul de aqua gym, sa nu-mi ies cumva din mana... ca de obicei, mi-a placut la nebunie... era misto cand trebuia sa alergam dintr-o parte in cealalta, cu viteza maxima... si le intreceam pe babele alea.... ah... ce bine ma simteam...

M-am si enervat un pic, ca inainte de inceperea orei m-a interpelat o babeta, spunandu-mi ca ei i se pare cam rece apa... ce naiba sa-i zic? ca eu oricum am inotat 35 de minute in continuu si ca mie nu mi se pare??? Nuuu... e bine cu babetele sa nu te pui rau, asa ca am aprobat, dar i-am zis sa sara un pic sau sa inoate, ca sa se incalzeasca... moment in care, prinzandu-se ca am accent de strain, m-a intrebat de unde sunt... cu mandrie i-am raspuns ca din Romania, iar ea, f incantata, s-a luminat la fatza si mi-a zis ca stie si ea cativa gypsy din Romania care canta f f f frumos... cred ca in clipa aia mi-a picat fatza, i-am dat eu cateva explicatii despre tiganii de la noi, explicatii care nu cred ca i-au cazut bine... iar apoi, bine ca a inceput ora si ne-am ocupat fiecare de treaba ei, ca altfel, sigur incepeam eu cu niste explicatii d-alea detaliate referitoare la etniile din Romania....

Dupa curs, am mai facut cateva ture, iar apoi m-am dus acasa, pt ca nu am mai avut chef si de sala de forta, de bicicleta si de eliptica...
Acasa... nici nu s-a facut bine ora 3, ca m-au apucat din senin niste dureri naspa in piept, tuse, raguseala... tot tacamul... am incercat sa ma culc... nu am reusit... dupa 30 de minute de chin, de sufocat, de sucit de pe o parte pe cealalta... m-am hotarat sa ma duc la bucatarie si sa vad ce mai face lumea... cu ocazia asta mi-am facut si o cana... nuu, scuze - o halba de ceai de scortisoara de la Forever, cu multa lamaie si cu si mai multa miere... dupa ce l-am baut, m-am mai uitat un pic la tv... si la ora 9 jumate(seara) eram in pat, cu lumina stinsa... am dormit ca un prunc, m-am trezit doar o data pe la 3, apoi inca o data pe la 5... dar doar pt cateva secunde... apoi m-am culcat la loc si m-am trezit duminica, la ora 11:40 - eh... asta zic si eu somn... am recuperat toate orele din noptile trecute pe care nu le-am dormit...

Niciun comentariu: