luni, 24 noiembrie 2008

Luni - 24 nov - Fashion













Azi n-am facut mare lucru in cursul zilei...stiti si voi de ce... de obosita...


Ca de obicei, cand m-am dus spre facultate, bus-ul meu s-a oprit la Constitution Hill, asa ca am mai asteptat unul si abia apoi am ajuns la curs, dar cu o intarziere de vreo 5 minute.


Apoi l-am ascultat pe prof cu mare interes pt ca mi-a placut mult subiectul: se discuta despre relatia de prietenie neconditionata dintre designer-ul unei firme de lux si managerul acesteia, iar apoi Tim ne-a dat cateva exemple de brand-uri in care intre cele doua persoane exista o relatie profesionala bazata pe incredere totala si reciproca, respect si asumarea raspunderii... normal, fiecare pt partea lui:


- in Franta, Christian Dior si Jacques Rouet, Yves Saint-Laurent si Pierre Berge sau Karl Lagerfeld si Alain Wertheimer pt Chanel;


- in Italia ni i-a dat ca exemplu pe Tom Ford si Domenico De Sole la Gucci, pe Miuccia Prada si Patrizio Bertelli, la Prada sau pe Gianni Versace si fratele sau, Santo, dar chiar si pe Giorgio Armani si partenerul sau de afaceri, SergioGalleoti;


- in America i-am avut ca exemplu pe Donna Karan si raposatul ei sot, Stephen Weiss, pe Ralph Laurent si Peter Straum, dar si pe Calvin Klein si Berry Schwartz.


Si a mai zis proful ceva f interesant, cum ca cei care pun mult suflet in procesul de creatie (nu conteaza ce creaza), devin f vulnerabili si excesiv de sensibili la critici... f misto spus... mi-a placut.


La un moment dat a zis ceva de genul "The best teacher is necessity" adica nevoia e mama invataturii, pe romaneste - si m-am gandit imediat ca are dreptate, ca azi era prea frig sa plec doar cu paltonul pe mine, tot geaca cea lunga e sfanta... doar ca nu se mai inchidea bine fermoarul... si... l-am reparat rapid, strangand cu dintii cheitza lui... si gata... acum se inchide perfect... deci proful a avut dreptate...


Dupa ce s-a terminat cursul m-am dus la sala, doar ca de data asta nu am mai avut cu mine toata geanta, cu cosmetice, cu papuci, cu prosopul meu special pt par... inainte sa plec de acasa doar mi-am aruncat costumul de inot intr-o punguta si am plecat, pt ca nu eram sigura ca o sa si ajung la sala, ca poate nu mai aveam chef, poate mi-era prea somn sau poate prea lene... dar nu... chiar aveam chef de o balaceala, asa ca m-am descurcat cu prosoapele de la sala, m-am descurcat f bine si fara papuci, m-am descurcat f bine si fara cremele si sampoanele mele, ca au si ei acolo... dar ceva tot mi-a lipsit... nu aveam clama de prins parul si mi-a crescut asa de lung, incat nu cred ca l-as suporta sa mi se lipeasca pe spate cand inot ... am rascolit toata geanta, in dorinta disperata de a gasi un elastic amarat ascuns printre cursuri sau printre cele 4 rujuri ... nu am gasit nimic, pt ca sambata facusem curat... asa ca am improvizat - am scos snurul de la aparatul foto si mi-am prins parul cu el... f bine m-am descurcat... nici un firisor nu m-a deranjat. Mi-am facut bazinele, doar 30 de data asta, ca vroiam sa am timp 10 minute sa stau si la sauna.... asa ca iar am ajuns acasa dupa 11. Culmea, era lumina la bucatarie, ca Alexandra abia venise de la un baby-sitting... si am stat pana dupa 12 la taclale, am vorbit despre copii si despre cat de imposibili sunt unii dintre ei, in general cei prea rasfatzati. Am ras cu lacrimi cand mi-a povestit de pustoaica cu care sta ea din cand in cand... Hai sa va povestesc si voua, ca sa va cruciti...si sa folositi prezervativ pt evitarea viitoarelor situatii similare...:)


Deci, piticania face 4 ani in primavara, adica in martie, dar inca mai face pipi pe ea, asa ca noaptea inca i se mai pun pampersi. OK ... fiecare copil cu posibilitatile lui, doar ca asta mica, pe care o cheama Bonita, face si ziua pipi pe ea... prin toata casa. Normal ca Alexandra, cunoscand-o de cand era mica-mica, mai incearca sa-i explice ca nu e bine, ca nu e frumos, chestii d-astea... dar piticania e incapatzanata si, se pare, si f f rasfatzata... motiv pt care a simtit nevoia sa riposteze cand a fost certata pt faptul ca tocmai se pisase pe jos in living-room... iar riposta a venit sub forma unei fetite dragute, caline si dulci... adica chiar Bonita, imbracata in costumul Evei, urcata cu picioarele pe canapea si care se scremea de mama focului... binenteles ca piticania a reusit sa-i faca figura Alexandrei si sa-i dea de lucru pt urmatoarea jumatate de ora... pt ca jivina s-a cacat chiar in mijlocul canapelei parintilor, iar apoi s-a asezat langa tortuletz si a inceput sa se frece cu fundul de canapea, ca sa se stearga mai bine... exact cum fac catzeii in iarba sau pe asfalt... sau chiar pe covor, de ce nu?


Uitati-va aici!!! http://uk.youtube.com/watch?v=pARH-jsRt3U&feature=related. Dar ei sunt animale, nu stiu cum sta treaba cu covoarele, cu mobilierul... dar un copil de aproape 4 ani???? ala stie sigur ca nu are voie sa-si faca nevoile in casa... cu atat mai mult in mijlocul canapelei... sincer, nu-mi dau seama daca vrea sa atraga atentia cuiva facand asa ceva sau doar incearca sa braveze si sa arate cine este seful in casa...

Nu vreau sa-mi inchipui scena mai departe... las continuarea la latitudinea fiecaruia dintre voi... oricum... un happy end nu intrevad...


Cu lacrimi in ochi de atata ras, m-am dus in camera mea si mi-am terminat de bibilit proiectul pt maine, l-am printat, l-am aranjat... arata bine... sunt multumita de rezultat, mai ales ca mi-am schimbat subiectul in ultimul moment... deci, in loc de nunta lui Danny Cipriani cu Kelly Brooke m-am decis sa organizez un Business Opportunity Meeting pt compania FM. A iesit f bine referatul, cu ocazia asta m-am mai documentat si eu un pic in legatura cu produsele firmei, am aflat istoria acesteia, ce mai... a fost folositor proiectul. Sper ca si profului o sa -i fie pe plac. Azi doar am mai schimbat 2-3 fraze si l-am printat... gata primul referat! Mai ramane sa-l fac si pe cel pt data de 9 decembrie.

Niciun comentariu: