sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Joi - 6 nov - Prezentare proiect






















Azi a fost bine... am dormit cam putin, adica doar de la 7 la 12, dar a fost o zi multumitoare. In primul rand imprimanta a functionat bine, nu mi-a facut nici un fel de probleme, iar lucrarea si prezentarea in Power Point au iesit excelent.

Am intarziat din pacate la intalnirea cu colegii de echipa, pt ca mizerabilul ala de 38 iar si-a terminat traseul cu cateva statii mai devreme decat trebuia...asa ca ne-a dat pe toti jos, a trebuit sa astept alt bus, alte minute pierdute, asta s-a oprit intr-o statie mai departe de scoala... ma rog, ce este mai important e prezentarea in sine.

Noi am fost echipa nr.4. Primii au fost italienii, adica Domenico, Giovanni, Carmen si... pe a doua gagica nu mai stiu cum o cheama... cu o lucrare un pic futurista si greu de realizat in realitate, dar cu muzica, filmuletze, clipuri de la London Fashion Week... bla bla. Frumos, dar lipsea temeiul real asupra caruia proful a insistat destul de mult.

Urmatoarea echipa a prezentat un proiect f misto, cu numele Raining in London. Si scenariul era misto, ca la intrarea in sala era o perdea de fum, prin care invitatii treceau cu umbrele deasupra capului, ca si cum ploua... au avut si ei clasica prezentare de moda, dar la sfarsit aparea un curcubeu deasupra scenei. F f ingenios... mi-a placut mult. Nationalitatile sau numele astora nu le cunosc... stiu doar ca gagica din stanga pozei e turcoaica si are un stras pe un canin, dar altceva nu stiu inca...

Cea dea treia echipa a avut o prezentare oribila, un concept oribil, care se referea la pamant si la iarba si toate slide-urile erau maro... absolut oribile si plictisitoare... dar numele ales era misto: Urbana... Despre echipa nu stiu prea multe, decat ca baiatul care e cu vesta roz e din Serbia... pe restul nu i-am retinut...
Dupa ei a sosit in sfarsit si randul nostru. Prezentarea noastra a fost cea mai controversata(normal, daca conceptul a fost facut de mine in proportie de 95%...hi hi ...i-am bagat pe toti in boala...)... cand am terminat de prezentat erau toti cu mainile pe sus sa ne puna intrebari: Cum e cu scenele rotitoare? Cat de repede se invart? De cate ori se vor schimba modelele? Cum e cu pinguinii? Unde or sa stea? - asta intrebau italienii, asa ca am tras concluzia ca ei nu cunosc intelesul cuvantului fence, care inseamna gard. Pana si proful a fost mirat, dar sunt sigura ca i-a placut. Oricum, asta era de fapt idea proiectului: sa socam audienta, de fapt, sa-i impresionam, astfel incat sa se vorbeasca despre respectiva lansare de moda mult timp de acum inainte. Eu sper ca ne-am atins scopul si sper sa nu ne depuncteze pt eu stiu ce alte rahaturi. Poze impreuna, toti 4, nu avem, ca Paloma, dupa prezentare, s-a carat in spatele clasei si a mai aparut abia la finalul cursului. Oricum, ma bucur ca nu a mai stat langa mine, ca iar avea o guma d-aia nenorocita in gura si spargea baloane in felul ala gretos al ei.Totusi le-am facut o poza lui Milk si lui Mikos, iar apoi Milk a luat aparatul si ne-a facut una si noua, sa avem amintire.

Dupa ce am terminat noi de prezentat am luat o pauza, ca se facuse deja 7:10, iar dupa pauza au mai urmat inca 3 echipe.

Echipa nr 5 a avut o prezentare de moda cu circuit inchis, avand ca sponsor concernul de sampanie Moet, adica exact ce ne spusese proful cu 2 sapt in urma. Chestia asta nu mi-a placut de la inceput, ca puteau sa aleaga si ei macar o alta firma de sampanie, ca doar nu e Moet singura... Conceptul a fost un pic cam ambiguu, ca au zis la un moment dat ca au in hol un cub cu 6 ecrane touch-screen... si eu i-am intrebat care e treaba cu cubul, e agatzat de tavan? si cum are 6 ecrane, ca doar pe latura de jos a cubului si pe latura de sus a cubului oricum nu o puteai folosi... ma rog, pana la urma s-a facut lumina, ca de fapt nu era un cub, ci un cubicle, care inseamna un rahat d-ala de birou, separeu, cum vreti voi sa-i spuneti, facut din panouri. Si pe 2 dintre cele 4 laturi ale biroului erau asezate cate 3 ecrane LCD... ma rog, cum erau agatzate ecranele alea pe niste rahaturi din carton... nu am inteles, dar am zis sa-i las in pace... oricum, proiectul lor nu mi-a placut absolut deloc.

Echipa nr.6 era formata numai din baieti, asa ca a fost usor de urmarit rahatul de proiect: prezentarea de moda urma sa fie intr-un bar, iar ca sponsori principali erau Carlsberg si Red Bull... asta e ... mai mult nu i-a dus pe ei capul...Pe cei din echipa nu-i cunosc, doar pe negrotei stiu ca il chema Ola, prescurtare de la nu stiu ce nume i-a dat nasi-sa, dar restul ... habar nu am. Un singur lucru mi-a placut totusi: numele companiei lor era frumos: Eventos - cred totusi ca ala inalt era din Argentina, parca a zis ceva de genul asta.
In sfarsit, ultima echipa pt seara asta, echipa cu nr 7. Super misto numele: VIE - Very Important Events, dar si conceptul, cu amenajarea a 6 scene, pe fiecare fiind regizata cate o mica piesa de teatru, cu diverse decoruri: 2 femei la o cafenea, alte 2 asteptand metroul, unii la ei acasa... chestii d-astea. Mi-a placut, desi in buget nu era specificat exact cat costau scenele, decorurile si alte alea. In echipa erau 3 gagici, pe 2 deja le cunosteam de sapt trecuta, din Cocoon, adica spanioloaica Izabela si italianca Maria Julia. A treia era turcoaica, dar a stat cat a durat prezentarea cu curul pe catedra si cu spatele la noi, asa ca nu m-am obosit sa risipesc o poza pe curul ei.
Una peste alta, a fost bine...A ramas sa-i trimit profului pe net lucrarea si prezentarea, sa-i spun site-ul de pe care am inchiriat pinguinii si gata. Ne asteptam la o nota mare... sper ca daca e tanar sa nu fie prea afurisit si sa ne taxeze la note. Nu vrem punctajul maxim... vrem doar sa fie mai mare decat a italienilor, atat...
In autobuz, in drum spre casa, era o asa mare inghesuiala, si erau aia toti, calare pe mine, ca mi s-a facut ametzeala, asa ca, desi aveam la mine tot ce-mi trebuia pt la piscina, papuci, cosmetice, sampon, parfum, costum de baie, prosop, haine de schimb... absolut tot... nu m-am mai dat jos la Angel, ci m-am dus direct acasa. I-am lasat un mesaj Ayeshei sa ma trezeasca maine de dimineatza la prima ora ca sa vedem ce facem cu prezentarea pt maine, la Trends Forecasting... si... pt prima oara in ultimele 2 saptamani, m-am culcat la 2 AM... record, ce mai!
Gata cu ziua de azi!
PS...am uitat sa va zic ca ni s-au schimbat pubelele pt reciclarea de hartie, sticla si conserve. Avem acum unele mai mari, mai curate si mai frumoase...

Niciun comentariu: