joi, 11 septembrie 2008

Ultima zi de munca - declaratie sincera

Motto: Daca cineva rade, razi impreuna cu el! Daca cineva canta, canta impreuna cu el! Daca cineva lucreaza, lasa-l sa lucreze!

Gata! S-a terminat cu munca pe anul asta. E momentul in care trebuie sa declar sincer ca am mintit cand o prietena m-a intrebat, asa, la un pahar de vorba: "Draga, ai facut sex vreodata cu un coleg de servici?" Normal ca i-am raspuns spasita ca NUU, dar acum este momentul adevarului... trebuie sa recunosc o data pt totdeauna: "Daaa...Am intretinut relatii sexuale zilnice cu seful meu direct. El ma futea la cap si pe mine ma durea in cur!"
:) :) Normal ca faza de mai sus este un simplu banc, dar nu am gasit nimic mai potrivit pentru a incheia cu succes o cariera fulminanta de bancher, asa cum a fost a mea...Binenteles ca nu se potriveste f bine bancul asta cu realitatea, din simplul motiv ca eu am avut in general numai sefe, nu sefi, si, mai presus de toate, am incercat intotdeauna sa le respect parerile si sa nu creez prea multe probleme, doar ca nu totdeauna mi-a si reusit.

Anyway, sefilor, sefelor, acest post este pentru voi... ma bucur ca m-ati suportat si cred ca si voi va bucurati ca s-a terminat... cel putin 7 luni de acum inainte o sa aveti liniste in birou.
Best regards
PS. De retinut: Seful este ca zapada. Dupa ce dispare se face vremea frumoasa!!!

Niciun comentariu: