joi, 4 septembrie 2008

Despre Wrestling...asa, ca fetele




Acest post(ca asa am citit eu ca se numesc articolele astea pe care le scriu bloggerii si le posteaza) este dedicatie speciala pt fosta mea colega de la dept de plati externe din cadrul UPA, Daniela Cojocaru... si asta pt ca a fost si inca este singura persoana cu care mai pot sa discut si eu un pic despre wrestling... de fapt, mai degraba despre wrestleri...de acum incolo numiti pe scurt si mai pe romaneste - Luptatori.

De mult aveam in cap acest subiect pt ca multa multa lume chiar nu intelege wrestling-ul si nu stie exact cu ce "se mananca"... si ma gandeam ca este totusi nevoie de ceva informatii proaspete aici pe blog, ca doar nu o sa scriu ce mananc la pranz sau daca mi-am baut cei 2 litri de apa pe ziua respectiva. Site-ul pe care pot intra curiosii este http://www.wwe.com/superstars/. Este cel mai complet si actualizat site, dar la fel de bun este si http://www.sport.ro/, desi acolo o sa vedeti mai multe dive, decat luptatori. Ma rog, si meciurile intre femei sunt haioase, dar parca nu au stralucirea celor dintre barbati...parerea mea...stiu ca unii sunt chiar innebuniti dupa "cat-fight"...

Am ales pt inceput doar sa-i enumar repede-repede pe luptatorii mei favoriti: zapacitul John Cena, musculosul Batista, linciurosul, dar totusi simpaticul Triple H, blondutzul Chris Jericho, superbul CM Punk, absolut minunatul Jeff Hardy, interesantul Mr.Kennedy, dar o sa va informez pe parcursul blogului si cine cu cine se mai bate sau ce echipe iesite din comun s-au mai facut (ultimul exemplu de echipa neasteptata: John Cena si Batista - doi dintre favoritii mei).

Binenteles ca nu o sa-i uit nici pe luptatorii care nu-mi plac deloc... ma refer mai mult la fizic, pt ca nu ma consider eu in masura sa le analizez prea profund stilurile de lupta sau tacticile adoptate... dar am si eu antipatiile mele si o sa incepem cu italianul care se crede un adevarat playboy- Santino Marella, continuam cu "mortul viu" Undertaker si fratele lui, Kane, umflatul de Umaga, batranul si expiratul Shean Michaels, nasparliul JBL, nebunul care te fulgera cu ochii - Randy Orton, oribilul cu dintii galbeni Snitsky, super enervantul englezoi William Regal, ingrozitor de marele Big Show, flocosul de Carlito, oportunistul Edge, hidosul indian The Great Khali, irlandezul Finley, insotit intotdeauna de piticul Hornswoggle, care de curand am aflat ca este de fapt chiar fiul lui, Jim Morrison, pt ca nu-mi plac barbatii care poarta haine lungi de blana si... cred ca e de ajuns pt inceput...prea multe nume...

Deci... concluzie: toti cei de mai sus fac parte din categoria Superstar-urilor din Wrestling; toti au avut sau inca mai au cate o centura pe care o pun in joc din timp in timp, astfel incat sa avem si noi, telespectatorii, la ce sa ne uitam...Si cel mai misto este ca sunt create in mod magistral anumite conflicte intre luptatori, astfel incat luptele sa fie f f palpitante.

Despre astfel de conflicte o sa va mai povestesc eu cat de curand pt ca vreau pt moment sa va fac curiosi si sa cautati pe google fiecare dintre numele celor de mai sus.

2 comentarii:

Anonim spunea...

hehehe sarutmana ca ma informezi si pe mine ca intodeauna cu ultimele noutati din wrestling , adevarul e cum ai zis si tu ca doar cu tine vb despre asta indeajuns de mult , si eram pasionate si vb f misto si ceilalti se uitau la noi urat :)))))))))) ca nu intelegeau ce avem .
acum cu cine mai vb eu ?
te puuup mult mult

Anonim spunea...

hehehe
multumesc ca ma tii informata cu ultimele noutati din wrestling ca intodeauna , imi aduc aminte ca vb despre asta cu pasiune si parca traiam tot ce povesteam si ca ceilalti se uitau ciudat la noi :)))))))) .
acum cu cine mai poovestesc eu ???

te puuuuup mult mult