miercuri, 10 septembrie 2008

Banc: soparla si koala

Iata ce efecte are ingurgitarea unei cantitati oricat de mica de alcool asupra creierului: se instaleaza o senzatie de pace, de serenitate, parca nimic nu ne mai poate atinge si nimic rau nu se poate intampla, toate lucrurile sunt frumoase, si...foarte foarte haioase.

Cam asta este povestea bancului de mai jos, care acum nu ma mai da prea tare pe spate, dar cu vreo 2 ani in urma, cand l-am auzit, am ras cu lacrimi si nu mai puteam sa ma concentrez de nici o culoare la treaba, pt ca bancul mi s-a parut excelent... atunci lumea (invidiosii, de fapt) mi-a spus ca eu am capacitatea de a rade si la cele mai proaste bancuri, dar cei ce zic asa ceva nu stiu un singur lucru: eu chiar imi imaginez fiecare scena si fiecare replica dintr-un banc, iar daca cel ce zice bancul mai are si harul de a povesti cu lux de amanunte o anumita scena... atunci hohotele de ras din partea mea sunt garantate.

Dar... iata si bancul cu pricina... dupa cum am spus.... un banc f f reusit cu niste animalute care nu apar in mod normal in bancuri:

Stateau o soparla si o koala intr-un copac... si fumau marijuana...
La un moment dat i se face sete soparlei si se duce la un rau sa bea apa. In rau era un crocodil, si zice crocodilul la soparla:
- "Ce-i cu tine ma, ce esti asa de ametita?"
si soparla ii zice:
- "Io si cu koala stam si fumam marijuana".
Se supara crocodilul si se duce la copac, sa-l certe pe koala. Pleaca crocodilul, ajunge intr-un final, se uita sus la koala, la care koala se uita la el uimit si zice:
- "Cata apa ai baut, fa???"

Superb... absolut superb... fara cuvinte...

Niciun comentariu: