marți, 23 septembrie 2008

Cum se fac bagajele... cand limita de greutate este de 20 kg...????


Aoleu... niciodata nu am crezut ca va dura procesul de umplere a unei valize in jur de 5-6 ore... sau... chiar nu ma gandeam ca si mie mi se poate intampla...desigur, trebuie sa recunosc si faptul ca nici nu am vrut sa platesc la Wizz Air taxa pe surplus de bagaj, adica 10 eur in plus pt fiecare kg ce depaseste limita de 20 kg... asa ca, in momentul in care m-am decis sa-mi fac in sfarsit bagajul, am scos si cantarul propriu si personal de sub pat si am cantarit trolerul... pe care abia am reusit sa-l ridic...si... am avut un soc... 27,8 kg... hmmm...cam mult, dar eu credeam totusi ca mi-am luat doar strictul necesar... mai ales ca si bagajul de mana avea 9,9 kg, in conditiile in care greutatea maxima pt bagajele de mana este de 10 kg...deci...


Iata cum stateam eu la 2 dimineata, desi la 3:30 urma sa plec, si scoteam diverse sticlute din bagaj... asa ca, iata-ma plecata la Londra fara sticla de sampon de 250 ml, fara shake-ul de la Forever, fara multe alte sticlute pe care le consideram absolut necesare...dar... sigur o sa pot sa traiesc si fara ele... un timp...

Un comentariu:

Revista Copiilor spunea...

Simplu, nu se mai fac bagajele limita este 20 kg :)