joi, 11 septembrie 2008

Bancuri cu mosi si babe - f.misto

Pentru ca maine este ultima mea zi la job, am considerat ca e momentul sa-mi fac si eu curatenie la folderul care se numea Business, dar care nu continea decat poze funny, bancuri si filmulete haioase. O parte dintre materialele de acolo au fost salvate si se vor regasi in urmatoarele mele postari, pentru ca multe erau absolut delicioase si chiar nu m-a lasat inima sa le sterg.

Pentru inceput, am retinut bancurile cu mosi si babe de mai jos.

Ce are 2 ochi si 150 de dinti? --> un crocodil...dar..
Ce are 2 dinti si 150 de ochi? --> un autobuz cu pensionari
... f misto - de retinut

O baba o intreaba pe alta:
-Este noroi afara?
-Da. De ce ma intrebi?
-Ca sa stiu daca imi pun sutienul sau nu...
... eu cunosc si fete tinere carora li se potriveste bancul asta


O baba merge la farmacie:
- Dati-mi va rog un Acid Acetilsalicilic.
- Vreti o aspirina, nu?
- Asa-i zice maica. Ca tot ii uit numele!..
... super misto, chiar mi-ar placea sa se intample asa si in realitate

Doi mosnegi se intilnesc:
- Ce mai faci, Vasile?
- Uite, am fost la femei.
- Si cum a fost?
- Mai curat decit la barbati.
... au dreptate mosuletzii... ca la ei, la barbati nu se pot aseza cu fundul pe capac fara sa sa ude... si pt asta trb sa le multumeasca celor care se joaca de-a aspersorul si uda totul in jur

O batrana intra in cabinetul doctorului.
- Doctore, zice baba, nu stiu ce sa ma fac, de la o vreme am gaze la stomac, trag "vanturi" tot timpul. Noroc ca le trag fara zgomot, si chiar fara miros. Oricum, uneori e deranjant. Uite, de cand am intrat in biroul dumitale, am tras cel putin 10 bucati.
- Bine, zice doctorul, ii da niste pastile si ii zice: Luati pilulele astea de 3 ori pe zi si veniti luni la control.
Vine baba dupa o saptamana si zice:
- Nu stiu ce mi-ati dat, dar acum "vanturile" mele put ingrozitor, insa au ramas la fel de silentioase.
- OK, zice doctorul, acum ca v-am degajat sinusul, hai sa vedem ce putem face cu timpanul.
... prea tare... sunt sigura ca fiecare dintre noi si-a surprins cel putin unul dintre bunici in timp ce scapa cate una... sulfuroasa...

Doua babe in cimitir, pe bancuta.
- Auzi? da tu cati ani ai?
-97
-Si mai pleci acasa?
... cred ca si 79 mergea la fel de bine...


O babuta cumpara peste viu.- Baiete, dar pestele e proaspat?- Pai, bunico, cum sa nu fie proaspat daca e viu!- Pai si eu sunt vie...
... no comment...


Era o baba in statia de tramvai si cum nu vedea prea bine, intreaba o tinara ce nr. are tramvaiul care vine . Tinara ii spune ca este nr 13. La care baba ii zice:-Eeee lasa ca stiu io ce scriu astia, ca acum vreo doua zile treceam pe linga un gard si scria P**A si cind am intrat era depozit de lemne.
...cred ca avut un mare soc baba cand a intrat...


O femeie mergea pe strada si observa un batranel care statea pe scaun in fata casei.
- Ma scuzati, nu am putut sa nu observ ce fericit aratati! Care este secretul dvs. pentru o viata lunga si fericita?
- Fumez trei pachete de tigari pe zi, beau sase sticle de whisky pe saptamana, mananc numai mancaruri cu multa grasime si nu fac niciodata sport!
- Nemaipomenit! Dar cati ani aveti?
- 35!
...luati aminte si nu faceti la fel ca asta...

Doua doamne mai in varsta:
- In ziua de azi tinerii sunt mult mai destrabalati.
- Da draga,ai dreptate...acum ar fi trebuit sa fim tinere!
...ce vise au si babutzele astea...

Doua babe citeau ziarul:
- Auzi tu , zice una , doua babe violate in Ferentari!
- Si noi stam ca proastele in Titan!
... eu nu cred ca citeau ziarul... cred ca se uitau la stirile de la ora 5, pe PRO TV

Niciun comentariu: