joi, 18 septembrie 2008

CASMB - Cardul International de Sanatate


Acum cand ma uit in urma, nu-mi vine sa cred ce usor a fost totul...

Acum ceva timp ma tot gandeam ca poate mi-ar trebui totusi si o asigurare de sanatate, desi sunt absolut sigura ca nu am sa patesc nimic in Anglia... poate doar o raceala banala, dar in rest... nimic, ca doar legea atractiei functioneaza, iar eu mi-am propus sa atrag doar lucruri bune, in nici un caz vreo belea.

Si cum ma tot suceam si ma rasuceam, iata ca mama unei prietene mi-a spus de existenta Cardului International de Sanatate. Am intrat nerabdatoare pe site-ul lor http://www.casmb.ro/card_european.php si culmea... totul a mers f usor. Am descarcat repede adeverinta de salariat si am trimis un email la HR, cu adeverinta in atasament, pentru completarea stagiului de cotizatie la asigurarile sociale. Dupa 2 zile adeverinta ma astepta deja.

Apoi am descarcat de pe site si Cererea tip, pe care am tiparit-o si am completat-o rapid, iar urmatorul pas a fost sa iau un chilotzel (stiu ca toata lumea stie ce e ala) in care am introdus adeverinta de la HR, cererea si o copie dupa buletin... si gata cu actele.

A fost mai greu sa-mi fac curaj sa ma duc la sediul din Walter Maracineanu, nr 1-3, etaj 4, cum iesi din lift la stanga(unde credeam eu ca o sa fie mare coada si am tot amanat depunerea hartiilor)... dar nici acolo nu a fost asa rau... am stat cam 14-15 minute,timp in care mi-am aratat actele la vreo 3-4 pensionari curiosi ca nu au si ei la fel, am oferit un pic de consultanta de specialitate, ca deja ma prinsesem cum sta treaba acolo: pensionarii primeau niste adeverinte de asigurati si alea erau f importante, mai ales daca se intampla sa aiba nevoie la spital sau asa ceva... asa ca ei, dupa ce isi primeau adeverintele trebuiau sa coboare la et 3, ca acolo era un xerox si sa-si faca niste copii, pentru cazul in care ar mai fi avut nevoie de adeverinta.

Pt mine totusi nu a fost asa de complicat si nici nu a mai fost nevoie de vreo copie, pt ca mie poate sa-mi dea oricand colega de la HR o noua adeverinta. Dupa cele 15 minute de asteptare, mi-a venit si mie randul sa intru in birou. Nu prea stiam eu la ce sa ma astept, dar cand am intrat in birou am ramas uimita de faptul ca tipa din fata calculatorului era super haioasa, joviala, facea glume cu mine, ca-mi descoperise numele de fata in baza de date... M- a invitat sa iau un loc, s-a uitat rapid pe acte si mi-a spus sa vin luni (in conditiile in care eu depusesem actele miercuri). Super rapid, usor, placut, chiar relaxant... nu mi-a venit sa cred... chiar m-am bucurat ca mai exista si angajati "la stat" care sunt super cumsecade. Cred ca a tinut Dumnezeu cu mine pt ca am fost dragutza cu pensionarii de la coada...

Asa ca postarea de azi ii este dedicata ei... domnisoarei Petcu Flori de la CASMB - Asigurari de sanatate... Keep up the good work!

Aaaa... sa nu uit sa va scriu si programul de lucru cu publicul:

L: 8:30 -14:30
Ma: 8:30 -12:30; 16:30 -18:30
Mi: 8:30 -14:30

J: 8:30 -12:30; 16:30 -18:30

V: -

Niciun comentariu: