miercuri, 10 septembrie 2008

Never give up!

Doamne, ce repede trece timpul...parca acum era luna martie, de cateva zile stateam noaptea pe google si cautam "short courses finances"... si tot timpul nu vedeam decat ESE... ESE ... ESE London... si inchideam site-ul pentru ca mi se parea o utopie... un vis frumos... si acum...ma conversez cu tantiile de la facultatea din Londra de zici ca suntem prietene de-o viata... iata ca timpul a trecut si ... AMR-ul la job este 1, iar AMR-ul pt plecarea la Londra este 12... deci peste 2 saptamani, pe timpul asta, eu o sa fiu deja acolo...


Aseara mi-am ales deja si materiile optionale: Fashion Management si Luxury Goods & Management... chiar nu stiu la ce sa ma astept de la chestia asta... sunt f curioasa si nerabdatoare.


De-a lungul timpului, multe persoane au incercat sa ma faca sa renunt... sa ma gandesc la altii... de parca cine stie ce oroare faceam... doar vroiam sa incerc sa fac ceva ce ma atrage mai mult si care sper sa-mi ofere mult mai multe satisfactii decat munca pe care o prestez acum (si pe care o prestez de vreo 9 ani) si care m-a plictisit rau de tot... si nu ma mai pasioneaza... si ma blazeaza... si pe care nu o mai doresc... asa ca... am incercat sa fac ce-i mai bine pt toata lumea: si pt mine, si pt Eva si pt sot... si lista poate continua.


Iata ca nu m-am lasat convinsa sa stau acasa... nu am vrut... si sunt sigura ca am luat decizia cea mai buna. Si sunt foarte fericita ca multa lume m-a incurajat in decizia mea si mi-a dat incredere in mine... adica au fost mai multe persoane care m-au incurajat decat cele care au incercat sa ma convinga sa stau in "banca" mea... ( ce expresie... stai in banca ta... se potriveste f bine cu situatia actuala...hi hi)


Concluzie: pe 23 septembrie, la ora 4: 00 AM o sa fiu in aeroport si o sa-mi urmez visul... si urmatoarea petrecere a lui Columbeanu o sa fie organizata de mine...

2 comentarii:

Alinuta spunea...

mult succes Cori, iti doresc tot binele din lume, a ai parte numai de lucruri frumoase.
te pup, Alinuza

Alinuta spunea...

Mult succes cori, iti doresc sa ai parte numai de lucruri frumoase.Te pup,Alinuta