luni, 1 decembrie 2008

Sambata - 29 nov - Masurarea metabolismului + The Egg


Azi m-am dus la 10:30 la sedinta de masurare a metabolismului... a fost super misto, mai ales ca vestile pe care le-am primit au fost numai f bune. Adica sunt sanatoasa tun, am ceva sunci pe acolo, asta stiam, doar ca pt moment suncile alea inca nu au blocat nici o functie importanta a corpului... singurul lucru ingrijorator a fost ca sunt f f deshidratata, pt ca nivelul de apa din organism era f f scazut, dar asta se rezolva relativ repede si usor.

Cabinetul pt masuratori e chiar in incinta complexului de sanatate, iar cel care se ocupa de toata aparatura este nenea John, care e negru, normal... si antrenor personal la sala, dar invata ca sa-si dea licenta in Sport si inca ceva, ce am uitat din pacate... dar tot de sport si fitness era legat


Mi-a masurat inaltimea, desi i-am spus de la inceput ca am 158 cm... nu m-a crezut, dar s-a convins ca aveam dreptate... apoi m-am urcat desculta pe un cantar (normal, dupa ce a sters talpile alea metalice cu un servetel umed), am tinut cate un maner metalic in fiecare mana, apoi un curent insesizabil a trecut prin mine(nu l-am simtit) si toate masuratorile facute de cantarul respectiv au ajuns intr-un computer. Rezultatele urma sa le aflu abia la final...

Apoi a desigilat o masca de cauciuc transparent pe care mi-a pus-o pe nas si gura si care era legata la un monitor. Am stat vreo 10 minute pe un pat si m-am relaxat, timp in care mi s-a luat si tensiunea... minunata... de parasutist... 11 cu 7... Treaba cu respiratul in masca aia a fost haioasa pt ca atunci cand expiram aparatul ala de masurat respiratia haraia intr-un fel ciudat, de parca sforaia cineva... la un moment dat deja ma bufnea rasul, ca numai la aparatul ala eram atenta...


Ma rog, pana la urma au trecut cele 10 minute si a urmat proba mai naspa... m-am urcat pe o bicicleta medicinala, aveam si un heart rate monitor prins in jurul pieptului(negrul nu s-a uitat cand mi l-am pus, stati voi linistiti) si, cu o alta masca pe fatza, a trebuit sa pedalez 15 minute, iar la fiecare 3-4 minute se marea dificultatea, adica era mai greu de pedalat... m-am chinuit eu sa ma mentin la 60 RPM, adica 60 rotatii pe minut, ca atunci cand fac la sala bicicleta eu de obicei depasesc 80, de la minutul 4 la minutul 7 ma mentin peste 100, iar apoi ma calmez si ma limitez la 80-90... deci mentinerea la 60 a fost destul de chinuitoare, dar m-am descurcat pana la urma. Cum pedalam eu acolo fericita ma gandeam la o colega de-a mea care si-a facut un credit ipotecar pt care a avut nevoie sa-si faca si o asigurare de sanatate... motiv pt care a fost nevoita sa treaca si un test de rezistenta fizica... care a necesitat, ca in cazul de fata, o pedalare pe bicicleta cu niste senzori pe piept care sa monitorizeze bataile inimii... doar ca... saraca M. (ii zicem asa, ca stie ea cine e) a fost nevoita sa pedaleze fara tricou pe ea, in vazul celor 2-3 asistente babane si batrane care o monitorizau... imi dau seama ce naspa trebuie sa fie...


Dupa ce am terminat cu bicicleta ne-am dus la sala, la aparate, ca sa-mi testeze forta in membre... adica sa vada cat pot sa imping cu picioarele (am reusit doar 55 kg) si cat pot sa ridic in brate(doar 45 kg), dar nu mai mult de 3 ori... Hai, la brate a fost usor, dar la faza cu picioarele a fost naspa, ca ma gandeam la o povestire auzita acum ceva timp de la cineva care a fost la sala si a auzit-o pe gagica de la presa aia de picioare cum a tras o mare basina, de a auzit-o toata sala... asa ca ma tot gandeam sa nu cumva sa mi se intample si mie asa ceva... Slava Domnului! nu am patit asa rusine si totul a fost ok, dar nu am putut sa ma abtin sa nu-mi inchipui ...



A urmat apoi un test al plamanilor, pt care a trebuit sa suflu cu putere intr-un tub de carton lucios, care masura intensitatea suflului. A iesit bine si testul ala, desi dupa ce am terminat nu ma mai puteam opri din tusit... Si a fost naspa ca i-am murdarit aluia tubul cu ruj de buze... dar nu conteaza, ca oricum il arunca...


Buun... am terminat cu toate, mi-a printat John toate hartiile, mi-a zis sa am grija, sa beau apa, sa nu mai fiu asa deshidratata, ca nu e sanatos(asta stiam si eu, dar am uitat sa beau)... si gata... asta a fost tot. A ramas sa mai vin sambata viitoare, tot la 10:30 pt ca aparatul ala care mi-a monitorizat inima la un moment dat s-a oprit, asa ca masuratorile au fost compromise... deci sambata o sa mai pedalez o data...naspa... dar nu am ce face.



Dupa ce s-a terminat totul m-am dus jos la sala si mi-am facut cele 15 minute pe eliptica(fara 3 de relaxare, ca si asa eram destul de obosita), apoi cele 3 grupe de cate 15 pt brate, apoi la fel pt abdomene, apoi am mai facut eu cateva chestii si pt picioare si in sfarsit m-am dus si la balaceala. Am facut si 20 de bazine, dar deja ma luase cu ameteala, ca nu dormisem toata noaptea din cauza proiectelor, apoi ma strofocasem si la sala... deci am facut 5 minute sauna, 10 la abur si gata... m-am indreptat spre casa... Dar nu am ajuns asa repede precum vroiam pt ca am intrat intai la un magazin Peacoks ca sa-mi iau si eu ceva dragut pt interviul de marti...


Am stat vreo ora si pe acolo, ca nu aveai voie decat cu cate 4 umerase in cabina de proba, asa ca am stat la coada de 3 ori, dar intr-un final mi-am luat o rochita haioasa de dantela neagra, pt Craciun, Revelion si ce-o mai necesita dantela neagra si umeri goi, apoi mi-am gasit o fusta neagra, mai lunga cu o palma peste genunchi, mulata dar f elastica, mi-am mai luat o bluza haioasa cu imprimeu de leopard, doar ca e pe culoarea roz... e mai fistichie asa, mai de disco, ca atunci cand vine Adina am decis sa mergem la Ministry of Sound... si mi-am gasit si o bluzita finutza, neagra, si cu o fundita de saten pe piept... asta e pt interviu, ca o sa-mi iau fusta neagra, bluza neagra si sacoul visiniu, pt contrast... si ... de fapt asta era piesa de rezistenta a tinutei... mi-am gasit si pantofi negri de lac, cu toculetz de vreo 3-4 cm, dar f f simpatici... am o slabiciune pt pantofii de lac... imi plac mult de tot... nu stiu de ce am uitat de fiecare data sa-mi iau... dar acum am revenit la vechea dragoste, adica pantofii de lac... tin minte ca am avut o pereche cand eram mica, poate de-o seama cu Eva, adica vreo 3 ani... si stateam in curte la mamaie, pe olita... si a aparut o rama langa piciorul meu... iar reactia mea a fost: Mamaiee, vino repede ca a venit serpisorul si imi mananca pantofiorul... !!! Deci pantofiorul era important, nu altceva...


Si... mama cred ca poate sa confirme lucrul acesta, cred ca cu perechea asta de pantofi de lac chiar am si dormit in seara cand i-am primit... parca astia au fost... Ma rog, cert este ca acum am revenit la vechea mea iubire cu pantofii de lac si cred ca de acum nu o sa o mai uit niciodata...


Intr-un final, supta de energie si chelita de bani, dar plina de incredere si f fericita, am ajuns pe la 15:30 acasa. Nu am mai putut decat sa ma dezbrac si sa ma culc... altceva nimic... iar dupa ce ma trezeam, urma sa ma apuc din nou de proiectul pt marti, ca neaparat vroiam sa scap de el cat mai repede...

Dar, din nou un sms mi-a schimbat tot cursul serii, pt ca m-am trezit pe la 20:30, si am vazut ca imi daduse Izabell sms - ca urma sa mergem la petrecerea la care ne invitase Sandra saptamana trecuta, petrecere care mie imi iesise de tot din minte, ca, prima data in viata mea, mai mult m-am gandit la proiecte decat la petreceri... Ma rog, ce sa fac, m-am sacrificat, pt ca venea toata lumea... si a fost tare misto... doar ca eu, daca am vazut asa tarziu sms-ul, am reusit sa intarzii vreo 20 de minute, adica in loc de 10 jumate la McDonalds'ul de la Kings Cross, am ajuns abia pe la 10:50...Fetele deja inghetasera, dar am mai stat totusi inca 15 minute sa o asteptam si pe Maria Giulia, asa ca nu am fost chiar ultima. In sfarsit, intr-un final ne-am intalnit toate 5, adica eu, Izabel, Akoran, Maria Giulia si Ayesha.


Si... ca sa vedeti cat sunt de cretini unii baieti si cum chestia asta cu idiotenia si cretinismul este internationala, va povestesc urmatorul episod: deci... 5 fete, toate zgribulite de frig, se indreapta spre o statie de autobuz 390 care sa le duca spre clubul The Egg... pe niste rahaturi de trepte stau 2 handicapati si o proasta... toti 3 beau dintr-o sticla de Vodka... la un moment dat, dupa ce trecem noi 5 de cei 3 retardati, unul dintre ei, ca sa dovedeasca cat este el de jmecher cu jm mare... prinde curaj si striga dupa noi: Hey girls, anyone want to suck my dick???

Stai asa si te gandesti un pic... in fiecare zi mai citesc prin ziarele astea cum e injunghiat cate un adolescent la coltul unei strazi sau prin nu stiu ce bar... si de cele mai multe ori imi este mila de personajul injunghiat... si ma gandesc... vaii... saracul... era si el cu prietenii si l-a injunghiat asa, cineva... din senin... pac... a venit langa el, l-a salutat si apoi i-a bagat cutitul in piept... Ete hai ca nu e chiar asa... fiecare crima are povestea ei... deci, atunci cand esti asa tare in gura, trebuie sa te gandesti daca ai si spate sa sustii taria asta... pt ca, acum revin la faza cu retardatul ala, daca una dintre noi avea pantofi cu toc cui, isi scotea pantoful, ii scotea labagiului aluia macar un ochi, iar apoi se incalta si plecam toate 5 fericite, normal, dupa ce-i trageam macar inca un sut in bijuteriile de familie... ma intreb, chior si impotent, oare tot asa tare in gura mai era pustanul ala? sau se resemna si isi vedea de barbutul cu amicii...Ma rog, episodul asta m-a pus un pic pe ganduri... cred ca o sa ma duc la sala si la lectiile de auto-aparare, ca tare mult mi-ar placea sa-i trag o data o bataie unuia d-asta cretinoid, care se ia de femei pe strada...


Dar, in afara de acest incident, care puteam nici macar sa nu-l mentionez, pt ca nici una dintre noi nu s-a obosit sa-i raspunda retardatului ceva, pt ca sunt fete destepte, deci in afara de asta, nu s-a intamplat absolut nimic spectaculos. Pot doar sa mentionez ca am mers prima data cu taxiul in Londra, si chiar am incaput toate 5 pt ca in spatele soferului mai sunt 2 scaune care se rabateaza, deci Ako, Iza si Giulia au stat pe bancheta, iar eu si Ayesha am stat fiecare pe cate un scaun... oricum, clubul era f f aproape, ca nici nu am avut timp sa-mi pun centura, ca am si ajuns... am dat fiecare cate o lira jumate, si gata... a fost ok... dar misto rau taxiurile lor...



In fata clubului era coada... noi am intrat repede pt ca Izabel trimisese mail sa ne treaca pe guest list... iar coada la guest list era mult mai mica... asa ca am scapat de plata celor 12 lire, cat era intrarea in club(pai cu banii astia mai imi luam o pereche de pantofi). Cand sa intram... soc... trecem intai printr-o poarta metalica, precum in aeroport, apoi deschidem gentile, ni le controleaza o gagica.... si ne confisca pachetele de guma... si mie si lui Izabel... injuram fiecare pe limba ei si ne indreptam spre garderoba... aici, alt soc... vrei sa lasi geanta - 2 lire, vrei sa lasi haina 1,5 lire... mama... ce scoruri... lasam hainele si pastram gentile... apoi intram in club...de fapt nu era chiar un club... unde am intrat noi era un mare cort, erau cateva canapele de piele, albe, cateva masute, un bar, un dj, dar nu f multa lume... era cam gol... o vedem pe Sandra, ne ducem la ea, o salutam, ii multumim ca ne-a trecut pe lista de invitati... ii admiram rochia... avea o rochie pe ea care era neagra dar avea desenate toate oasele dintr-un schelet, iar cand trecea nebuna prin anumite locuri unde era lumina d-aia de neon mov, nu se vedeau decat oasele scheletului ... f f haioasa


Ne-a zis ca mai sunt 2 etaje si 4 discoteci, asa ca sa mergem pe scari in sus si sa vedem totul... super tare, n-am ce zice... numai muzica house, techno-dance, aburi parfumati, ceata, lasere, toata lumea bine-dispusa, nimeni nu avea chef de scandal... noi am dansat in cercul nostru, nu ne-am bagat cu nimeni in seama... cand se facea prea cald ne duceam afara cu Izabel, pt ca era singura care fuma, si tot asa... a fost super misto sa fim doar noi, fetele, pt ca de obicei baietii sunt enervanti, se imbata, se iau de alte fete sau se plostesc de tot, de iti strica toata seara...



A fost super tare faptul ca din 10 in 10 minute din fata clubului pleca un microbuz catre Kings Cross, pt ca de acolo poti sa iei orice spre orice directie... e un mare nod al mijloacelor de transport... chiar am scris si un post despre el:



In rest, ce sa va povestesc... am baut cate o tequila cu fetele... dar aici tequila are 250 ml, deci pot sa va spun ca era asa mic paharelul ala, ca nici nu am simtit-o... asa ca nu am mai vrut-o si pe a doua... Mi-era pofta de-un Bacardi, dar nu aveau, asa ca mi-am luat o Smirnoff Ice... ca era cam tot acelasi lucru... F buna la gust... bautura de femei...


Spre dimineata ni s-a facut in sfarsit somn, asa ca ne-am luat hainele de la garderoba lor de 1 lira jumate si ne-am dus spre Kings Cross, de unde ne-am imprastiat fiecare pe la casele noastre. A fost draguta iesirea, in primul rand ca nu a fost programata si in al doilea rand ca am reusit sa ne adunam apoape toate. Doar Milk nu a putut sa vina pt ca o ajuta pe prietena ei cu bagajele, ca a doua zi urma sa plece spre Thailanda.


Am promis noi ca o sa mai mergem, dar eu sunt sigura ca a fost prima si ultima oara in combinatia asta. Pt ca Izabel pleaca in Spania inainte de Craciun, Milk pleaca in Austria pe 14 decembrie si vine dupa Craciun, de Maria Giulia nu prea m-am lipit, Ayesha nu prea a fost incantata de muzica, de Ako nu stiu nimic, iar eu nu stiu care imi va fi programul pt luna ianuarie... deci o sa consider ca asta a fost tot.


Am ajuns cu bine acasa, in patul meu si m-am culcat... fericita, pt ca ultima oara cand am fost intr-un club a fost in primavara, cand am fost in Spice cu Edy, Miky si cumnatul ei... dar distractia a fost la fel ca atunci...adica de nota 10...
PS. va pun si o poza cu mine si cu masca... dar sa nu va speriati... sunt super sanatoasa... la cap nu le am eu pe toate, dar unii chiar admira chestia asta, iar cui nu-i convine... fuck off..nu?

Niciun comentariu: