duminică, 14 decembrie 2008

Vineri - 12 decembrie - In sfarsit ne-am regasit


Am gasit pe net o poza a garii Victoria in care chiar se vede bus-ul 38... si chiar ploua... adica totul este exact ca astazi, cand m-am dus sa-l iau pe Edy de la gara..

A fost o zi nebuna, cu alergatura in continuu, fuga si agitatie mare...

M-a trezit Edy de dimineata la 7:30 cu un sms in care mi-a spus ca a aterizat cu bine. Dupa ce am primit ok-ul de la seful meu ca pot sa ma duc sa-l culeg pe Edy de la gara Victoria, am fugit repede la 38 si la 10:05 eram deja la locul de intalnire. Dupa ce ne-am intalnit am bagat viteza inapoi, i-am aratat tot ce am putut sa-i arat de pe geam, l-am cazat la mine in camera si gata... mi-am printat lucrarea finala pt Jane si am fugit la servici.

La 5, cand mi s-a terminat treaba acolo, am bagat viteza la scoala ca sa-mi predau lucrarea finala. Profa deja plecase in field-trip cu cateva gagici prin Covent Garden, asa ca doar i-am lasat hartiile la secretariat si m-am intors in graba acasa.

In sfarsit, la ora 7 seara am ajuns acasa, l-am trezit pe Edy si in sfarsit am reusit sa vorbim si noi despre ce s-a mai intamplat prin viata mea, prin viata lui si prin viata altora. Si cam atat...

Niciun comentariu: