vineri, 19 decembrie 2008

Duminica - 14 decembrie - la nunta - Bruce si Secil


Azi a fost o zi plina... am fost la nunta, la Hotel Waldorf din Aldwich. Nu am voie sa zic nimic, clauza de confidentialitate e semnata deja de 2 saptamani, dar pot sa-mi dau si eu cu parerea asupra faptului ca e f bine sa ai bani, sa poti sa-ti permiti toate lucrurile pe care ti le doresti sa le ai la nunta, sa ai prieteni multi si buni care sa tina toast-uri pt tine si jumatatea ta, dar toast-uri d-alea lungi si sincere, care sa dureze mult mai mult decat scria in program si tot asa.

A fost frumos, nu stiu cum au trecut orele, ca am stat de la 12 la pranz pana la 10 jumate seara, dar mi-a placut la nebunie fiecare minut. Am ajuns acasa pe la 11, rupta de obosita, dar f f incantata de ce am vazut si ce am facut acolo. Sefu' a fost intelegator si a zis ca maine ne vedem la 12, nu la 10, ca de obicei, asa ca eram fericita ca o sa dorm mai mult azi...

Niciun comentariu: