vineri, 19 decembrie 2008

Sambata - 13 decembrie - Tesco + McDonalds



Ah, unii traiesc inca dupa orarul din Romania, asa ca azi Edy s-a trezit la 7 dimineata. Eu am mai stat un timp in pat, deci abia pe la 9 mi-am aratat si eu fatza. Afara era o zi oribila, ploaie, vant, frig, nici un caine sa nu scoti din casa. Noi nu ne-am indepartat prea mult de casa, ci doar ne-am dus pana in Tesco, in Totenham Swan, apoi i-am aratat un pic piata aia minunata, care seamana cu Aleea Castanilor de la noi, din Big, iar apoi i-am facut cunostinta cu McDonalds-ul de la noi din Dalston... si cam atat.

Apoi nu am mai avut chef de nici o iesire, pt ca era prea naspa afara. Am stat cu totii la bucatarie, am povestit, am ras, ne-am distrat pe cinste, deci nu mi-a parut rau ca nu am iesit pe nicaieri...am incercat sa pastram vizitele si distractiile pt saptamana viitoare, cand o sa vina si Adina la noi.

Si cam atat... asta a fost ziua de sambata...

Niciun comentariu: