joi, 4 decembrie 2008

Miercuri - 3 decembrie - Acer Extensa - un cacat


Doamnee... de aseara pana azi am dormit 14 ore, adica m-am culcat la 12 aseara si m-am trezit azi, la 13:49... si inca nu am recuperat toate noptile pierdute cu proiectele astea... inca mai am de dormit...


Daca tot m-am trezit asa tarziu, am zis ca azi trebuie sa fac ceva ce am amanat de sambata, adica sa ma duc la posta si sa-i trimit Evei o cutie de bomboane cu ferestre de la 1 la 24, astfel incat in fiecare zi din luna decembrie sa manance cate o bombonica... bine, la cum o stiu eu, o sa manance ea mai multe pe zi, dar macar ideea e misto...


Am ajuns si la posta, am stat iar la o coada imensa, dar care merge cat de cat repede, iar apoi m-am indreptat spre facultate.


Trebuia sa ne vedem toti 6, dar Milk are de predat pian unei fetite, miercurea la 4, apoi de Akoran nu stiu nimic, Izabel a zis ca are probleme femeiesti si nu se poate misca din pat, Giulia a ajuns la 18:39, ca a avut nu stiu ce client, asa ca prima ora am fost doar eu cu Mikos, dar a fost mai bine asa, ca noi vorbeam incet, ca sa nu ne auda altii, ca mai erau in Computer Room inca 5 persoane care faceau acelasi proiect...

Dupa ce a venit Maria Giulia s-a stricat smecheria, ca nu m-a rabdat inima si am intrebat-o pe fatza de ce nu a trimis la toata lumea partea ei de proiect? Ce? Ii era frica de critici? Sau de ce? Mikos a sesizat tonul meu glaciar si a incercat sa calmeze spiritele spunand ca de fapt el i-a zis sa-i trimita doar lui si vrajeli d-astea, dar acum si-a dat seama ca in continuare doar noi 3 suntem pe aceeasi lungime de unda, adica eu, Milk si cu el, pt ca Izabel si italianca au alte idei, din care decoratiunile si distractia lipsessc cu desavarsire din proiect... si, ca de obicei, astia veniti din tari mai dezvoltate se cred si mai destepti si nu accepta opiniile celor din lumea a 3-a aka Romania... dar sunt hotarata sa ma mentin pe pozitii cu focurile de artificii pe care le vreau la sfarsitul evenimentului (nu ma las), cu baloanele cu heliu pe care le vreau pe tavanul salii de sport (nici cu astea nu ma las) si cu seminarul de gatit pe care il vreau organizat in cladirea unei scoli de bucatari (cu asta chiar ca nu m-a las)... si acum le-am mai dat o idee cu organizarea unui spectacol cu teatru de papusi (normal ca italianca nici macar nu stia ce e aia), cu vreo 5-6 caricaturisti care sa stea in curtea scolii si sa-i deseneze pe pusti... cam atat vreau... mie mi se pare ca sunt cat de cat rezonabila, pt ca daca ar fi dupa ele, ele vor doar fotbal, basket, badminton si volei... caca-maca... mie nu-mi place sportul... toata copilaria mea am avut picioarele pline de vanatai de la tentativele de jucat fotbal cu baietii pe maidan, de zicea mama ca sunt fata lui Hagi, apoi la basket, cu cei 158 de centimetri ai mei, nu am avut mare succes, badminton = boring, cu zeci de scuturari de copaci dupa fluturasul intepenit intre crengi, iar volei, iar va amintesc faptul ca inaltimea mea nu mi-a fost de mare ajutor... Eu eram buna la galerie, la glume, la caterinca, in nici un caz la sporturi... si atunci, ca mine, sigur mai sunt si pe aici... deci trebuie sa ne gandim si la cei care nu sunt chiar asa de pasionati de sport...


Ma rog, nu mai intru atat in detalii... treaba e ca pe la 8:45 m-am acrit, mi-am luat geanta si m-am carat. M-am dus si eu la sala, am inotat vreo 28 de bazine, apoi 10 minute steeming room, 5 minute sauna, 5 minute jacuzzi si gata... s-a facut 10:30.


Vai, dar ce-am uitat sa va zic azi: iar s-a bulit laptopul... iar imi cere Authentification Key... desi credeam ca ce am eu acum pe el e Genuine... ori s-a tampit laptopul asta ori cred ca il omor pe jegosul de indian... ca iar imi amintesc... of, Doamne! nu pot sa stau si eu linistita cu laptopul asta... stiti bancul ala: Cand fu Take, nu fu Tica! Cand fu Tica, nu fu Take! Cand fu Take si cu Tica, nu fu tush la gaurica! Eh... cam asa si cu mine... cand merge laptopul, nu am internet, cand am internet, nu am Windows, cand am si Internet si Windows, nu am timp sa le folosesc, nu am baterie, nu am, nu am... iar de data asta aveam niste rahaturi pt profa de Trends Forecasting pt data de 12, pt referat... si mizeriile alea erau salvate pe desktop... ma rog, fac eu rost de ele intr-un fel, dar deja ma dispera laptopul asta... abia astept sa vina Edy cu vechitura mea... e din 2005, dar merge struna, nu mi-a facut niciodata probleme, niciodata, niciodata...


Sa nu va luati never, ever Acer... e chinezesc si e de cacat... cel mai mare si mai tare... Mikos are la fel si nici lui nu-i mergea azi netul... de fapt, cand am avut eu probleme cu mizeria mea, a avut si el...deci ACER = NEVER = NICIODATA... credeti-ma ca stiu ce vorbesc...


O sa ziceti... da, dar acum cum scrii? Cum scriu? Hai ca va zic imediat! Cand am deschis japitza de laptop ma punea sa-i scriu codul sau sa intru online si sa cumpar un Vista original... asa ca am intrat online, dar nu am cumparat nimic, ci am deschis un nou Explorer, un Google, mi-am cautat blogul, am intrat si am inceput sa scriu.... toate bune si frumoase, dar asta nu e prost... din 30 in 30 de minute se inchide... asa ca trebuie sa fiu f f atenta si sa salvez la fiecare 10 secunde, ca nu stiu cand se inchide... ma ia prin surprindere de fiecare data...


Dar, cam atat pe ziua de azi... fug si eu la somn ca iar s-a facut 6 jumate.

Niciun comentariu: