duminică, 7 decembrie 2008

Vineri - 5 dec - Spinning
















Azi nu am avut somn, asa ca la 6:30 m-am echipat si la 6:50 iesisem deja pe usa si eram in drum spre sala. Imediat cum am coborat treptele din fata casei m-am oprit in mijlocul strazii si m-am uitat in sus, spre cer, atrasa fiind de zgomotul puternic ce se auzea: era un mare avion, care banuiesc ca se indrepta spre City Airport, pt ca e destul de aproape de sol si puteam sa-i vad f bine si detaliile...

Si am stat asa vreo 3-4 minute si m-am uitat la burta lucioasa a avionului, gandindu-ma ca peste o saptamana o sa vina si Edy, cam tot la ora asta, apoi miercurea urmatoare vine si Adina, apoi urmeaza Craciunul, apoi pleaca Adina, vine Revelionul, incep iar job-ul, apoi pleaca si Edy... si cam atat imi clocea mie mintea, uitandu-ma la avion...mai departe de luna ianuarie nu m-am gandit... m-am oprit acolo...


Dupa ce s-a indepartat avionul si si-a vazut de coordonatele lui, m-am gandit sa merg pe strada principala, pt ca era inca noapte afara si nu prea aveam chef sa o iau pe straduta din spatele blocului pt ca, intr-o zi obisnuita, abia daca ma intalnesc cu 3-4 oameni pe drum, adica e f f pustie.

Iata-ma pe mine pe (sa-i zicem bulevardul) Kingsland, la 7 dimineata, luand pulsul orasului, pt ca nu-mi amintesc sa mai fi iesit vreodata chiar asa de devreme din casa... hai, la 8-9 dimineata am mai iesit, dar chiar la 7, niciodata.

Restaurantele turcilor deja erau deschise si aveau si clienti care luau micul dejun. Chiar si la fast-food-uri erau mancaciosi... La usa unui magazin (tot turcesc) erau 2 ladite de plastic cu pungi cu lipii, iar la poarta unei banci turcesti erau 2 stive de ziare... Lumea isi incepea deja activitatea, iar eu eram fericita ca ma aflam printre cei matinali...doar ca eu ma duceam la ora de spinning, nu la munca. Stiti ce e aia? Eu aveam doar o vaga idee, adica stiam ca te urci pe bicicleta si pedalezi pe muzica, folosind diverse viteze... Dar am aflat in scurt timp cum e...Crima si pedeapsa, nene!


Am ajuns la 7:30 fix acolo, proful era deja postat pe bicicleta, in mijlocul salii, iar in stanga si in dreapta lui erau cate 6 biciclete. Sala este luminata slab, cu o lumina rosiatica... nu m-am prins de la inceput, dar de fapt, lumina era asa ca sa estompeze culorile fetzelor noastre chinuite de atata pedalat...Dar hai sa va zic cum e...


45 de minute pedalezi de-ti ies ochii din cap; la inceput te faci ca urci un deal, proful zicea fericit Let's go over the hill! (adica hai sa urcam dealul), iti puneai bicicleta sa opuna f mare forta, si pedalai acolo vreo 4-5 minute, cam cat dura o melodie... cand melodia era la final, insemna ca ai ajuns in varful dealului, iar pe urmatoarea melodie o luai in jos, la vale, pedaland cu cea mai mare viteza, iar cu bicicleta lasata libera, fara sa opuna rezistenta...am crezut ca or sa-mi sara genunchii, ca o sa ma imprastii pe acolo, ca bicicletele alea sunt un pic mai speciale, adica la faza cu lasatul liber, se invart nene pedalele alea, de nu-ti poti stapani picioarele...


Ma rog, m-am strofocat eu acolo primele 2 melodii, adica urcatul si coboratul dealului si deja eram lac de apa, de stateam cu prosopul pe gat, ca sportivii de performanta, ce mai!

Incercam eu sa calculez in gand ca deja vreo 10 minute s-au dus, ca nu mai e chiar asa de mult... chestii d-astea pozitive, desi singurul meu gand era sa ies pe usa si sa nu ma mai intorc niciodata... Dar ma uitam la lumea din jurul meu si ma gandeam ca daca babetele alea pot, atunci eu de ce sa nu pot? Ce au ele in plus fata de mine? Hmmm... in plus nu aveau nimic, in schimb aveau in minus... vreo 20 de kg fiecare... asa ca pedalau nene babetele de n-aveau treaba... erau chiar in fata mea si ma tot uitam la abdomenele lor mai mult decat plate, pe care atarnau doar pieile, formand cateva cute subtiri... eu aveam o bluza larga de tot, astfel incat nu se vedea nimic din mine, dar oricum, se vedea care dintre noi e mai subtirica si mai rapida(nu eu, asta era clar).


Si... cum pedalam eu fericita la vale(asta imi placea, ca nu era chiar asa greu) deodata a inceput o melodie misto, pe care eu credeam ca iar o sa urcam dealul... Da, de fapt asta am facut, doar ca era melodia Highway to hell a lui AC DC (o aveti aici, pt exemplificare: http://uk.youtube.com/watch?v=erJc4dzZ3IA)... doar ca, la fiecare refren, de fiecare data cand auzeam: Highway to hell!!!! trebuia sa ne ridicam in picioare, sa pedalam asa cateva secunde, iar apoi sa ne trantim la loc in sa (adica eu ma tranteam extenuata, ceilalti erau mai in forma si poate se asezau mai usor pe sa)...


Melodia dureaza doar 3:35 minute, dar mie mi s-au parut vreo 10, ca eram deja cu limba de-un cot afara, ca un caine d-ala care a alergat dupa frisbee ... buuun, pt calmare, a urmat o alta melodie, de data asta un techno ceva, care a durat vreo 5 minute, dar cand pedalezi in picioare, la deal, adica cu rezistenta maxima, alea 5 minute la mine in cap eu fost echivalentul unei jumatati de ora sau ceva de genul asta...
In timpul asta proful s-a dus si si-a luat niste apa si ne-a adus si noua, adica mie si la inca 2 care nu aveau apa... f bine, ca imediat cum mi-a adus paharul l-am si golit... si mi-am adus aminte de John, care imi spusese saptamana trecuta ca sunt f f f deshidratata si ca trebuie sa beau mai multa apa..ma gandeam ca oricum dupa sedinta asta de spinning cred ca o sa beau un litru de apa pe nerasuflate, ca numai la apa si la un fotoliu moale ma gandeam...

Deja, la un moment dat, de atata efort si chin (mai rau ca la nastere...) incepuse sa ma intepe apendicul, asa ca am lasat-o mai moale cu pedalatul ... sa nu credeti ca m-am oprit, nuuu... doar ca nu am mai pedalat asa, ca nebuna, cum faceau restul 8 din jurul meu... Treaba lor, poate ei deja nu mai au apendic, dar eu nu vreau sa-l las cadou londonezilor, asa ca o sa ma mai moderez, indiferent ce zice proful (pe care trebuie sa recunosc ca nu stiu cum il cheama)...

Eh, cred ca deja o jumatate de ora deja se scursese, la fel ca si toata vlaga mea... simteam deja ca imi vine sa vomit de la atata efort... si cand te gandesti ca e doar o bicicleta... ma gandeam eu: ce? ma face ea pe mine? o sa rezist pana la capat, ca doar nu ma fac de ras, de fata cu toate babetele alea hidoase din fata mea... Hidoase, hidoase, dar erau ele imbracate in pantaloni de spandex, cu bustiere, cu burtile goale in fata mea? Da... si la corp chiar aratau f f misto... noroc ca fata le trada... si ma bucur, ca deja daca toate de pe biciclete erau manechini, nici nu mai intram in sala...

Eh, si se pare ca profului ii place AC DC, pt ca a urmat, ca de final, asa, Thunderstruck... toata lumea o stie, dar v-o las si pe asta aici, ca sa vedeti pe ce am pedalat eu de zor azi la 7 jumate dimineata: http://uk.youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w&feature=channel.
Oricum, trebuie sa recunosc ca mi-au placut mult mai mult melodiile de la AC DC decat ultima melodie din curs, care a fost Pussycat Dolls, cu un remix dupa Don't cha (wish your girlfriend was hot like me?). Am gasit-o si pe asta pe net, adica remixul de 5 minute, care m-a enervat la maxim, pt ca melodia asta era la moda exact dupa ce nascusem eu, iar mesajul mi se parea revoltator atunci, pt ca, desi nascusem, tot hainele de gravida le purtam...

Dupa 45 de minute de pedalat, transpirat, injurat in gand si zambit la exterior, chinul s-a terminat. M-am tarat pana la tasnitoare, mi-am umplut bidonasul cu apa si, n-am reusit eu sa beau eu chiar un litru dintr-o inghititura, dar jumate de litru tot l-am savurat... m-am dus apoi la piscina si... abia inotam... eram rupta de oboseala, dar tot mi-am facut alea 40 de bazine. Adica am facut 20, apoi o pauza la sauna, 5 minute la jacuzzi, dar imi lacrimau f tare ochii de la clor, asa ca m-am enervat si mi-am terminat si restul de 20 de piscine, mi-am facut bagajele si m-am dus acasa...epuizata...dar fericita.
In drum spre casa m-am oprit si la un coafor de poloneze unde am dat 15 lire si m-am tuns un pic... de fapt, nu se prea vede, ca i-am zis gagicii sa nu-mi ia prea mult din lungime, ca m-am obisnuit cu el lung si nu am acum puterea sa renunt la el... nu m-am mai tuns de 2 ani, de cand l-am cunoscut pe Edy, asa ca nu o sa ma tund scurt chiar acum... poate doar cand o sa vreau sa-l pedepsesc cu ceva... da, buna idee... Edy, ai retinut, da?
Coaforul era f misto organizat, adica intrai, te lua una rapid si te spala pe cap, iar alta venea si te tundea dupa aceea. Tipa de la spalat pe cap era tinerica, cred ca avea un pic peste 20 de ani si frumusica foc, dar frizerita... m-am speriat de ea. Tanara, cu par lung, roscat, ochi verzi si... ca aici e cel mai interesant, avea sprancenele smulse de tot, de tot, adica era cheala la sprancene si le avea desenate cu creionul maro, subtiri-subtiri de tot... f naspa se vedea, nu am ce zice... ma cam enerva ca se tot uita la un televizor din spatele ei, care era setat pe un fel de MTV, si asta se tot benocla la diverse videoclipuri, dar macar m-a tuns bine, l-a mai filat un pic, mi-a aranjat un pic bretonul... una peste alta, sunt multumita.
Dupa ce am ajuns acasa, deja nu mai simteam nimic... doar imi era f somn...am intrat pe net, le-am anuntat pe fete ca nu vin la cursul lui Jane(mai ales ca iar vroia sa mergem la nu stiu ce cacat de librarie - asa ca nu mai aveam putere sa o suport si pe nebuna aia inca 3 ore)... deci mi-am bagat picioarele in tot... si la ora 2 dupa-amiaza m-am culcat... de pranz... Adica asa speram eu, sa dorm de pranz, doar ca am reusit sa ma trezesc la 12 noaptea, adica deja se facuse sambata...

Niciun comentariu: