miercuri, 3 decembrie 2008

Luni - 1 decembrie - Ultimul curs de Brands Management


Azi a fost o zi ratata... daca am lucrat la proiectul de marketing pana la 11 dimineata, apoi am mancat si m-am culcat (cica de pranz)... cand m-am trezit la 3 jumate am avut timp doar sa ma aranjez un pic, sa ma dau cu un ruj de culoare aprinsa(care sa atraga atentia catre buze, sa nu vada cineva cat de obositi imi sunt ochii) si sa fug spre facultate. Nu prea aveam eu chef de nimic, ca eram rupta de somn, dar Tim trebuia sa ne dea ultimele indicatii inainte de examen, asa ca am zis ca e pacat sa nu le aud si eu, ca de dormit, pot sa dorm si alta data...


A fost interesanta lectia, ne-a zis ca o sa ne dea 3 intrebari, toate sunt obligatorii, dar ca neaparat trebuie sa urmam schema urmatoare: primele 15 minute citim intrebarile si ne facem un plan de bataie, cu ajutorul unor scheme, liniute, chestii d-astea, iar apoi ne impartim timpul (care in total este de 3 ore) astfel incat sa avem timp sa scriem la toate intrebarile cate ceva...


Buun... cam asta a fost tot...m-am lamurit, am inteles, o sa ma ocup acasa mai in detaliu de materia asta, o sa incerc sa-mi fac de acasa niste raspunsuri, pt ca asta e materia aia cu examenul open-book, asa ca nu-mi mai fac prea multe griji. Ce mai trebuie sa fac totusi, trebuie neaparat sa termin cartea scrisa de prof The Fashion Handbook... abia sunt la capitolul 4 din cele 12, dar o sa incerc sa-mi fac un plan, adica 2 capitole pe zi... sper sa reusesc sa ma tin de ele...


Altceva... ce sa va mai spun... am venit acasa, m-am imbracat in pijama, m-am incaltat cu pantofii de lac, i-am purtat vreo 2 ore, pana m-am culcat... sunt f comozi, f frumosi, sunt f incantata de ei... o sa ma culc devreme pt ca maine la 12 am interviul pt internship; stiti voi: http://www.niemierko.com/... deci trebuie sa arat cat mai bine cu putinta...

Niciun comentariu: