luni, 1 decembrie 2008

Duminica - 30 nov - Am uitat de Sf. Andrei - sorry


Azi cand am facut ochi era noapte afara... iar ceasul de la mana arata ora 12:00... cum naiba? am dormit de la 4 dimineata la 12 noaptea? ce naiba ca doar nu eram drogata... chiar ma suparasem un pic pe mine pt ca ziua de duminica trebuia sa o petrec intai la sala, iar apoi sa-mi continui lucrarea despre Integrated Marketing Communications (aa... multumesc ca m-ati ajutat cu idei...pe viitor nici nu o sa va mai intreb nimic...)


Dar dupa cateva minute am auzit usi trantite pe hol, voci, rasete, chiraieli, deci asa ceva nu se intampla la 12 noaptea...doar ca mie mi se terminase bateria la ceas si saracul se oprise... era de fapt 4:10, dupa amiaza, dar era asa de intuneric afara pt ca ploua, era innorat si era si f f frig. Asa ca am stat ceva timp cu Costa si Alex la bucatarie, am mai barfit un pic, pt ca asta stim noi cel mai bine sa facem impreuna, iar apoi am stat un pic cu Edy pe messenger si m-am reapucat de proiect. Am reusit sa-l aduc la o forma cat de cat potrivita, am gasit si un eveniment pe care sa-l pot considera studiu de caz in cadrul proiectului: respectiv lansarea companiei de taxi Pink Ladies Taxi, care are 14 masini Renault Kangoo, conduse numai de catre femei si care iau numai pasageri femei. Super misto ideea, asa ca am studiat-o mai in amanunt in lucrarea mea. Apoi m-am distrat un pic si cu partea de legislatie (pe care sincer, nu pot sa o sufar, ca d-aia nu m-am facut avocata...), am vorbit un pic de legea 200(aia cu acceptarea homosexualilor, in caz ca nu stiati), am vorbit de discriminare bla bla... s-au facut repede cele 1500 de cuvinte, dar la fel de repede s-a facut si 11 dimineata...


Si, luata cu treaba, nu mi-am dat seama ca a trecut si Sf. Andrei ... asa ca am trimis si eu cateva mailuri intarziate, ca stiu ca lumea o sa ma scuze de intarziere...de obicei nu sunt eu asa uituca, doar ca acum am avut cam multe pe cap... si inca mai am, pana pe 12 decembrie, cand am ultimul examen, ultima prezentare, ultima lucrare... cum vreti voi sa-i ziceti...

Niciun comentariu: