joi, 21 august 2008

Am unde sa stau... Uraaa!!

Chiar in ziua ultimei postari am aflat mai multe detalii despre viitoarea mea sedere in Londra; astfel, voi sta cu prietena mea Ana (viitoarea mea fina) si iubitul ei Edy intr-o casuta din cartierul Highbury - Islington. Este f aproape de facultate, doar 5 statii de metrou, si... spre fericirea mea nici nu e nevoie sa schimb metroul... pt asta ma bucur mult si binenteles ii raman datoare Anei ca mi-a facut lipeala cu gazda.

Aaaa... si ma mai bucura f mult faptul ca este super ieftina chiria, adica 230 lire pe luna... pai fata de 140 lire pe saptamana, cum ii propusesera aia de la facultate, eu zic ca e mare diferenta.

Abia astept sa ajung acolo si sa ma instalez... am atat de multe intrebari care se invart in interiorul capului meu ca niste fluturasi neastamparati...

Azi deja mi-am pus la birou afisul cu AMR 22, pt ca mai sunt 22 de zile pana imi intrerup activitatea. Dupa ce termin cu serviciul o sa fac AMR-ul pt data plecarii, dar pana atunci ma multumesc cu cel de la job.

Eh... cam atat pt moment... o sa caut pe net informatii despre cartierul unde stau...sper ca wikipedia o sa ma ajute...

Niciun comentariu: