joi, 31 iulie 2008

De inceput...

Iata ca am inceput postarile... desi nu am plecat inca la Londra.... nu mai am rabdare, parca timpul trece in reluare, ma uit la ceas din 2 in 2 ore si numar zilele pana la inceperea semestrului la ESE(European School of Economics) in dimineata zilei de 29 septembrie...



Abia astept sa incep din nou scoala si asta mai ales datorita faptului ca am terminat ASE-ul in august 2004 si de atunci chiar ca nu am mai facut nimic... adica am facut multe chestii, poate mult mai multe decat altii, dar totdeauna comparatiile sunt subiective si depind de etalon, nu??

Se vede totusi ca nu mai am rabdare pt ca deja mi-am deschis blog-ul. Trebuie sa mentionez totusi ca acesta va fii mai mult un jurnal de calatorii pt ca am sa scriu absolut tot ce imi trece prin cap in momentul respectiv( adica seara) referitor la stilul de viata al londonezilor, la metodele lor de predare si verificare a studentilor, sigur o sa vorbesc si despre magazine, despre mancare si despre multe multe alte probleme care in clipa asta nici macar nu-mi trec prin minte.

Nu garantez ca nu am sa si injur sau o sa "vorbesc colorat", dar cine ma cunoaste stie f bine ca acestea fac parte oricum din vocabularul meu uzual.

Eh... dar sa revenim la plecare: mi-am luat deja biletul de avion pt data de marti, 23 septembrie, pt ca vroiam neaparat sa fiu langa Eva de ziua ei, pe 21... ca doar o data face trei ani...

Cazarea pt moment este pusa sub semnul intrebarii pt ca exista un loc si pt mine care se va elibera in 10 septembrie, dar eu ajung abia pe 23 si poate proprietarul nu vrea sa ma astepte... eh... despre asta o sa vb mai incolo, cand o sa aflu ceva concret.

Pana atunci... ciao ciao

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut, ma bucur pentru tine, era un vis al meu care nu s-a implinit niciodata, sa merg la Londra, sa fiu studenta acolo...ca filoloaga ar fi fost quite an experience... dar am deja peste 50 de ani si visele s-ar putea sa nu mi se implineasca niciodata, no problem, am destule de facut si aici, in Romania.
Kiss you !