luni, 26 iulie 2010

Missing info




Of, a trecut ceva timp de la ultima postare. S-au intamplat multe de atunci.


Pe scurt, totul se rezuma la atat: nu am mai ramas in Londra, ne-am intors la noi in tara, ne-am reapucat de munci, ne-am regasit familiile si prietenii, ne-am distrat din nou la mare, la munte, la Alunis, ne-am serbat zilele de nastere, am petrecut Craciunul, Revelionul si Pastele 2010 alaturi de ei.


A fost bine la Londra, a fost educativ, a fost frumos, ne-am cunoscut mai bine si ne-am descotorosit de prieteni falsi.


Per total, a meritat banii, dar acum suntem din nou la noi in tara si o sa facem noi afaceri, nu o sa mai muncim la patron.


Gata! Am studiat destul! Acum, cu diploma in buzunar, trebuie sa punem in practica ce am invatat prin tari straine. Deja ne-am gandit la numele companiei: Wedding Department. Sunt f incantata si abia astept sa vad ce imi rezerva viitorul!

Niciun comentariu: