miercuri, 10 decembrie 2008

Duminica - 7 decembrie - chiar nimic, nimic












Da... deci azi a fost o zi lunga, din simplul motiv ca m-am trezit de dimineata la 2:15 si nu am mai reusit sa adorm la loc. Asa ca m-am apucat de citit pt examenul de luni seara pt ca vreau sa adun intr-un singur proiect toate ideile din cursurile mele scrise de mana, toate ideile din carte, din interviurile pe care ni le-a printat proful sau din prezentarile pe care ni le-a facut. Prima pauza am facut-o pe la 8:30, cand mi s-a facut foame, asa ca am stat acolo vreo ora, cu Costa si cu Alexandra. Apoi ei s-au dus fiecare pe la treaba lui, iar eu mi-am luat urmatoarea pauza abia pe la 12:50 cand am vazut pe pervazul geamului o spinare blanoasa... asa ca am luat aparatul si i-am facut poze bietului motan care initial statea si el linistit pe pervaz, apoi m-a auzit cum chicotesc si s-a intors suparat cu fata lui mustacioasa la mine, iar apoi mi-a aratat mandru coada si bijuteriile de familie si s-a carat la vecini...
Dar am fost rapida si l-am prins in 3 posturi: prima, cum sta el asa linistit si se uita la noi in curte, apoi cand s-a intors si m-a privit in ochi, iar ultima cand mi-a intors curisorul si s-a dus la treaba lui. Din pacate pozele sunt oribile, pt ca batea soarele f f tare la mine in geam si a creat o senzatie de ceata in poze, dar eu sunt multumita doar de faptul ca l-am surprins pe motan, nu si de calitatea pozelor. Iar daca tot eram cu aparatul in mana, mi-am facut si mie 2 poze in timp ce invatam, ca asta e ultima saptamana de scoala.... A fost bine, a fost greu, dar cu siguranta o sa-mi lipseasca scoala, colegii, profesorii, atmosfera de colectivitate, de apartenenta la un grup...
In rest, o sa va dezamagesc spunandu-va ca m-am culcat la 7 seara ... si gata... nimic altceva...

Niciun comentariu: